Øv osse kom til at...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

932 visninger
12 svar
0 synes godt om
24. januar 2012

Gaia

Øv øv pis...kom idag da jeg hentede min datter i vs til at klemme et andet barns finger, så neglen nok skal rives ud så ked af det  Fuck det er ikke sjovt. Indtil vs har de aådan en låge, normalt ville jeg se hvis der var et barn, men lige netop idag, står dette ene barn halvt inde i et andet rum ( pusle rummet) med hånden ud så en af fingrene kan komme i klemme i lågen. Vi stod så på den anden side og var ved at lukke lågen. Og bum så af indelysende årsager begyndet barnet at græde. Pis fuck havde ikke set barnet, havde ikke en jordisk chance men alligevel har det bare af røv! Sku ik lige det man har lyst til. At sende et andet barn på skadestuen . Pæd. Sagde det var sket før og jeg ik skulle tænke på det, men puha kan jo ik lade være. Simpelthen bare så synd for barnet! Øv osse . Nå måtte bare lige af med det. Krydser fingre for at neglen ikke skal rykkes ud. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

JeNoVa

Gaia skriver:

Øv øv pis...kom idag da jeg hentede min datter i vs til at klemme et andet barns finger, så neglen nok skal rives ud så ked af det  Fuck det er ikke sjovt. Indtil vs har de aådan en låge, normalt ville jeg se hvis der var et barn, men lige netop idag, står dette ene barn halvt inde i et andet rum ( pusle rummet) med hånden ud så en af fingrene kan komme i klemme i lågen. Vi stod så på den anden side og var ved at lukke lågen. Og bum så af indelysende årsager begyndet barnet at græde. Pis fuck havde ikke set barnet, havde ikke en jordisk chance men alligevel har det bare af røv! Sku ik lige det man har lyst til. At sende et andet barn på skadestuen . Pæd. Sagde det var sket før og jeg ik skulle tænke på det, men puha kan jo ik lade være. Simpelthen bare så synd for barnet! Øv osse . Nå måtte bare lige af med det. Krydser fingre for at neglen ikke skal rykkes ud. 

Det ville jeg også have haft det rigtig skidt med. Det kan være, du må forære hende en bamse eller sådan noget.

I øvrigt bør vuggestuen få kigget lidt på den låge, så det ikke sker igen.

Anmeld

24. januar 2012

Gaia

JeNoVa skriver:

Det ville jeg også have haft det rigtig skidt med. Det kan være, du må forære hende en bamse eller sådan noget.

I øvrigt bør vuggestuen få kigget lidt på den låge, så det ikke sker igen.

Det tænkerr jeg også at jeg godt kunne finde på at give barnet. Ja når de sådan siger det er sket før, så undre man sig over at de ikke har fået sat sikkerheds halløj på, så deres små fingre ikke kan komme ind. For øv man har det øv...

Anmeld

24. januar 2012

Gaia

Simpelthen bare så ked af at jeg ikke kunne se den lille finger...hvorfor kan man ik også se igennem ting?!  

Anmeld

24. januar 2012

Lone Jakobsen

puha en grim oplevelse. kan sørme godt forstå du har det skidt.

jeg ville også ta en lille ting med til barnet, og så tage en seriøs snak med vs. for sådan noget burde ikke ku ske.

Anmeld

24. januar 2012

Gaia

Lone Jakobsen skriver:

puha en grim oplevelse. kan sørme godt forstå du har det skidt.

jeg ville også ta en lille ting med til barnet, og så tage en seriøs snak med vs. for sådan noget burde ikke ku ske.

Nej det burde ikke være sådan at man som forældre skal være hunderæd for at komme til at klemme en lille hånd. Tænker jeg køber en lille fin ting og læggerr på barnets plads imorgen når jeg henter min datter. Lorte møg låge ( undskylder sproget). Håber barnet er okay nu. Øv skulle have en rigtig hyggelig aften og nu er det eneste jeg kan tænke på, det lille barn hvis finger blev klemt. Synes fandme godt de kunne have gjort noget ved hele låge problematikken, når det åbenbart er sket før. Selvf. Skal man som forældre også være opmærksom, men det synes jeg også jeg var og kunne jo ikke se barnet foran lågen, så tænkte at der ik var noget barn. Synes jeg ellers er god til at få ungerne væk når vi går ud. Men øv så smuttede det

Anmeld

24. januar 2012

Dot D

Det var jo ikke med vilje....

Men jeg er nu lettere forarget over, at hun siger, at det er sket før, for så burde det godt nok være rettet... 

Anmeld

24. januar 2012

VNB

Gaia skriver:

årh søde kan godt forstå at du er ked af det... men det var jo ikke med vilje og derfor ikke noget du skal gå rundt og slå dig selv i hovedet over... selvfølgelig er det rigtig rigtig synd for barnet, og ikke spor sjovt for dig at tænke på, men er sikker på at hun nok skal klare den. 

synes da at det er vildt dårligt at vuggestuen har sådan en låge! ISÆR hvis det er sket før, og de derfor allerede er opmærksom på problemet.. de burde da gøre noget ved det! så det ikke sker igen og en anden forældre eller barn skal have det på samvittigheden.. jeg ville nævne det for vuggestuen ihvertfald. 

du får lige et stooooort trøste kram! 

Anmeld

24. januar 2012

Vivian67

Øv hvor en træls oplevelse. Jeg syntes også det er en rigtig god ide at købe en lille ting til barnet. Desuden ville jeg nok ringe til forældrerne og hører hvordan det går - hvis det var mit barn der havde fået fingeren i klemme ville jeg syntes det var rart at "synderen" gav lyd fra sig, jeg ved godt det ikke var med vilje.

Jeg har netop selv været ude for en lignende oplevelse hvor min søn på 15 år kørte på cykel og en dame bakkede ind i ham. Hun tilbød at kører ham på skadestuen, men det takkede han nej til, da der ikke var sket noget alvorligt med ham. Men hans cykel var noget ødelagt og hun sagde til ham at det skulle han bare få lavet og så komme med regningen. Jeg blev faktisk noget sur over at hun ikke lige spurgt efter mit tlf. nr. så hun lige kunne ringe og give mig besked. Så derfor syntes jeg du skal ringe til forældrerne

Anmeld

24. januar 2012

Frk.Nissen

Puha. Du får lige en krammer

Det kan jeg godt forstå at du har det dårlig med  Vil også sige at du skulle købe en bamse. Måske også ringe til forældrene og høre hvordan det går med deres barn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.