Gaia skriver:
Øv øv pis...kom idag da jeg hentede min datter i vs til at klemme et andet barns finger, så neglen nok skal rives ud
så ked af det
Fuck det er ikke sjovt. Indtil vs har de aådan en låge, normalt ville jeg se hvis der var et barn, men lige netop idag, står dette ene barn halvt inde i et andet rum ( pusle rummet) med hånden ud så en af fingrene kan komme i klemme i lågen. Vi stod så på den anden side og var ved at lukke lågen. Og bum så af indelysende årsager begyndet barnet at græde. Pis fuck havde ikke set barnet, havde ikke en jordisk chance men alligevel har det bare af røv! Sku ik lige det man har lyst til. At sende et andet barn på skadestuen
. Pæd. Sagde det var sket før og jeg ik skulle tænke på det, men puha kan jo ik lade være. Simpelthen bare så synd for barnet! Øv osse . Nå måtte bare lige af med det. Krydser fingre for at neglen ikke skal rykkes ud.
årh søde kan godt forstå at du er ked af det...
men det var jo ikke med vilje og derfor ikke noget du skal gå rundt og slå dig selv i hovedet over... selvfølgelig er det rigtig rigtig synd for barnet, og ikke spor sjovt for dig at tænke på, men er sikker på at hun nok skal klare den.
synes da at det er vildt dårligt at vuggestuen har sådan en låge! ISÆR hvis det er sket før, og de derfor allerede er opmærksom på problemet.. de burde da gøre noget ved det! så det ikke sker igen og en anden forældre eller barn skal have det på samvittigheden.. jeg ville nævne det for vuggestuen ihvertfald.
du får lige et stooooort trøste kram! 

Anmeld