flasker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2012

serinasmor

Vi blev ved med at koge dem til hun slet ikke fik flaske mere ..

ved godt det ikke var nødvendigt ... det var bare rutinen ... så var vi også helt sikre på at de var helt rene ..

det var heller ikke fordi det var det store problem .. det blev jo færre og færre af dem og dermed mindre og mindre arbejde i det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

twinboys

Valle81 skriver:

Ej undskyld stavefejl, der skulle stå fra 4 mdr og at de kom i opvasker og ikke i Asta

Thi hi...

Anmeld

24. januar 2012

twinboys

Til de ikke fik flaske mere...

Anmeld

24. januar 2012

Clisolka

Dianaaa skriver:

ja , min sp. sagde fra min søn er 6 måneder behøver jeg ikke koge flaskerne mere, men bare gøre dem grundigt rene, og man kan nøjes med at smide dem i opvaskeren, men jeg er altså lidt hys og koger nok flaskerne indtil han ikke skal have det mere.

så nu sad jeg og spekulerede over hvor længe i gjorde det ?

(ingen afstemning afligevel, )

Vi stoppede med det da Isabella stoppede med sine flasker 

Anmeld

24. januar 2012

Rebecca55

Dianaaa skriver:

ja , min sp. sagde fra min søn er 6 måneder behøver jeg ikke koge flaskerne mere, men bare gøre dem grundigt rene, og man kan nøjes med at smide dem i opvaskeren, men jeg er altså lidt hys og koger nok flaskerne indtil han ikke skal have det mere.

Vores børn er snart 8 mdr. og koger stadig og vil koge til de er færdig med at bruge dem...

Anmeld

24. januar 2012

Tona

Dianaaa skriver:

Vi kogte flaskerne indtil vi fik opvasker og herefter brugte vi den. Sundhedsstyrelsen siger at bare den kan vaske på 60 grader så er det fuldt forsvarligt at komme flaskerne i den  Men jeg kunne aldrig finde på bare at vaske dem af og så bruge dem igen.

Anmeld

24. januar 2012

Tona

Valle81 skriver:

Fra i mdr stoppede jeg med at koge vand og flasker. Flasker kom i Asta,jer og tog kold vand fra hanen.

De har aldrig, ikke nogen af alle 3, fejlet noget eller haft problemer med maven. De er alle begyndt med grød ved 4 mdr alder og har jo også fået vand fra hanen til at drille efter de 4 mdr. De jo også af bestik, som ikke er kogt og steril, de propper legetøj i munden osv

Men jeg ligger også i den ikke hysteriske del.

Enig

Anmeld

24. januar 2012

MorEllen

Valle81 skriver:

Ej undskyld stavefejl, der skulle stå fra 4 mdr og at de kom i opvasker og ikke i Asta

Haha! Jeg spekulerede godt nok lidt da jeg leste dit indlæg

Til TS: Jeg kogte flaskerne til hun var 6 mnd, og derefter kom de bare i Asta..øøhm nej, opvaskmaskinen selvfølgelig

Anmeld

24. januar 2012

Isabella_mor

Dianaaa skriver:

jeg koger stadig.. men jeg koger vand og skolder flaskerne.. jeg er for doven til at bruge min sterilisator.. og villads er 1 år og er igang med afvænding af sutteflasken.. 

Anmeld

24. januar 2012

Mira0911

Kogte indtil de ikke fik/får flaske mere... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.