flasker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.115 visninger
20 svar
0 synes godt om
24. januar 2012

Dianaaa

ja , min sp. sagde fra min søn er 6 måneder behøver jeg ikke koge flaskerne mere, men bare gøre dem grundigt rene, og man kan nøjes med at smide dem i opvaskeren, men jeg er altså lidt hys og koger nok flaskerne indtil han ikke skal have det mere.

så nu sad jeg og spekulerede over hvor længe i gjorde det ?

(ingen afstemning afligevel, )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

Mette.

Dianaaa skriver:

ja , min sp. sagde fra min søn er 6 måneder behøver jeg ikke koge flaskerne mere, men bare gøre dem grundigt rene, og man nøjes med at smide dem i opvaskeren, men jeg er altså lidt hys og koger nok flaskerne indtil han ikke skal have det mere.

Da min datter begyndte på flaske lidt over 5 måneder gammel kogte vi alle flakserne og tilbehør dertil.

Da hun var over 6 måneder vaskede vi flaskerne op i hånden og derefter i opvaskemaskinen. Suttehovederne fortsatte vi med at gøre rene i groft salt og derefter blev de kogt. Det gjorde jeg al den tid hun fik flaske.

Anmeld

24. januar 2012

Millesmammi

Dianaaa skriver:

ja , min sp. sagde fra min søn er 6 måneder behøver jeg ikke koge flaskerne mere, men bare gøre dem grundigt rene, og man kan nøjes med at smide dem i opvaskeren, men jeg er altså lidt hys og koger nok flaskerne indtil han ikke skal have det mere.

jeg kogte dem til mille ikke skulle ha flaske mere, og det har jeg også tænkt mig denne her gang :-)

Anmeld

24. januar 2012

jeanne-skat

jeg koger den os stadig.. min søn er 9 mdr nu.. ville være sikker på de bliir rene

Anmeld

24. januar 2012

Dianaaa

jeanne-skat skriver:

jeg koger den os stadig.. min søn er 9 mdr nu.. ville være sikker på de bliir rene

nemlig

Anmeld

24. januar 2012

Valle81

Dianaaa skriver:

Fraja , min sp. sagde fra min søn er 6 måneder behøver jeg ikke koge flaskerne mere, men bare gøre dem grundigt rene, og man kan nøjes med at smide dem i opvaskeren, men jeg er altså lidt hys og koger nok flaskerne indtil han ikke skal have det mere.

Fra i mdr stoppede jeg med at koge vand og flasker. Flasker kom i Asta,jer og tog kold vand fra hanen.

De har aldrig, ikke nogen af alle 3, fejlet noget eller haft problemer med maven. De er alle begyndt med grød ved 4 mdr alder og har jo også fået vand fra hanen til at drille efter de 4 mdr. De jo også af bestik, som ikke er kogt og steril, de propper legetøj i munden osv

Men jeg ligger også i den ikke hysteriske del.

Anmeld

24. januar 2012

Valle81

Ej undskyld stavefejl, der skulle stå fra 4 mdr og at de kom i opvasker og ikke i Asta

Anmeld

24. januar 2012

Rødhætte

Dianaaa skriver:

Jeg stoppet da William var 4 mdr.. Koger du også alt det andet han bruger som kop, glas, bestik tallerken osv?  

Anmeld

24. januar 2012

jeanne-skat

Dianaaa skriver:

nemlig

Anmeld

24. januar 2012

Janni.

Silas er snart 11 mdr, og den ene flaske han får, vasker vi godt af, og giver den en omgang i mikroovnen.  

Men det er kun fordi det er nemmest, og fordi jeg ikke kan li tanken om at delene vælter inde i opvaskeren og når vi åbner så er det fyldt med gammelt opvaske vand  Så synes jeg ikke den er ren alligevel. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.