syr de el klipser de på hvidovre ved KS?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2012

gonefishing

MissBee skriver:

Jeg ville gerne gerne høre fra nogen der har fået KS på hvidovre... blev i syet eller blev i klipset?

og er der nogen der vil vise mig billede fra AKS aret??

Jeg fik AKJ på hvidovre i dec 2010. jeg blev klipset! aret er en mikro lille hvid streg på ca 12 cm. det kan ikke ses på billederne. men de første måneder (6-9 måneder) var det rødt og mere synligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

gonefishing

Flodkilling skriver:

Jeg fik AKJ på hvidovre i dec 2010. jeg blev klipset! aret er en mikro lille hvid streg på ca 12 cm. det kan ikke ses på billederne. men de første måneder (6-9 måneder) var det rødt og mere synligt.

Det skal lige siges at efter 1 år her, kan man slet ikke se jeg blev klipset. og de falder selv ud.

Anmeld

24. januar 2012

Sara_S

Hej! 

Jeg fik PKS på Hvidovre Hospital i oktober 2010 og jeg blev syet indeni og "limet" udenpå - havde ca. 8-10 små plaster på såret og de fald af i løbet af en uge - 10 dage... 

Anmeld

24. januar 2012

MetteS81

Ligesom Sara_S blev jeg syet indeni og limet udenpå...min datter er 1 år og jeg har en rød streg. Regner med den blir lysere efterhånden

Anmeld

24. januar 2012

MissBee

Flodkilling skriver:

der var du da virkelig heldig!!!

Jeg heler bare utrolig dårligt og mine ar er lilla mange år efter

Anmeld

24. januar 2012

MissBee

Sara_S skriver:

Hej! 

Jeg fik PKS på Hvidovre Hospital i oktober 2010 og jeg blev syet indeni og "limet" udenpå - havde ca. 8-10 små plaster på såret og de fald af i løbet af en uge - 10 dage... 

wow det lyder da også som en god metode, håber de stadig bruger den

Anmeld

24. januar 2012

MissBee

MetteS81 skriver:

Ligesom Sara_S blev jeg syet indeni og limet udenpå...min datter er 1 år og jeg har en rød streg. Regner med den blir lysere efterhånden

god metode! håber de stadig bruger den!

Anmeld

24. januar 2012

Chalala85

MissBee skriver:

Jeg ville gerne gerne høre fra nogen der har fået KS på hvidovre... blev i syet eller blev i klipset?

og er der nogen der vil vise mig billede fra AKS aret??

Jeg fik aks og blev syet.

Anmeld

24. januar 2012

MissBee

Chalala85 skriver:

Jeg fik aks og blev syet.

på hvidovre?? og hvor sidder dit ar?

Anmeld

24. januar 2012

Chalala85

MissBee skriver:

på hvidovre?? og hvor sidder dit ar?

Ja hvidovre

Det sidder lige under bikinitrussen og er blever meget meget flot.

Det stod endda åbent i 12 dage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.