syr de el klipser de på hvidovre ved KS?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.179 visninger
26 svar
0 synes godt om
24. januar 2012

MissBee

Jeg ville gerne gerne høre fra nogen der har fået KS på hvidovre... blev i syet eller blev i klipset?

og er der nogen der vil vise mig billede fra AKS aret??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

jeanne-skat

tror kun det syr , mener ikke de klipser mere men er ikke sikker..

jeg fik lavet et på hillderød og der blev jeg syet

Anmeld

24. januar 2012

MissBee

jeanne-skat skriver:

tror kun det syr , mener ikke de klipser mere men er ikke sikker..

jeg fik lavet et på hillderød og der blev jeg syet

ville bare så nødigt have ar efter de der klemmer da mine ar heler rigtig dårligt og grimt op... helt lilla selv flere år efter..

Anmeld

24. januar 2012

jeanne-skat

jeg er også dårlig til at hele ar. men syns mit ar er pænt nok. det er lidt skævt men det skulle os gå meget stærkt

Anmeld

24. januar 2012

MissBee

jeanne-skat skriver:

jeg er også dårlig til at hele ar. men syns mit ar er pænt nok. det er lidt skævt men det skulle os gå meget stærkt

Mine ar fra min brystforstørrelse er helt lilla hele tiden også selvom de får sol... dvs de er mega tydelige og det ville jeg være rigtig ked af hvis det var på samme måde ved min mave...

Men ja ar hvor det er opløselige tråde bliver pænest

Anmeld

24. januar 2012

jeanne-skat

mit ar fra ks er os lidt lilla, men det sidder i trusse kanten så man ser det ikke... ville også godt have lavet en brystforstørrelse men er bare bange for de ar også blir lilla .... hmm

Anmeld

24. januar 2012

MissBee

jeanne-skat skriver:

mit ar fra ks er os lidt lilla, men det sidder i trusse kanten så man ser det ikke... ville også godt have lavet en brystforstørrelse men er bare bange for de ar også blir lilla .... hmm

Elsker mine bryster og ville gøre det igen uden at tøve!!!! har gjort det 2 gange ligemeget om ens ar er lilla

Anmeld

24. januar 2012

jeanne-skat

MissBee skriver:

Elsker mine bryster og ville gøre det igen uden at tøve!!!! har gjort det 2 gange ligemeget om ens ar er lilla

jeg skal også ha det har drømt om det i mange år.... hvor fik du det lavet også hvad gav du for det ..

Anmeld

24. januar 2012

MissBee

jeanne-skat skriver:

jeg skal også ha det har drømt om det i mange år.... hvor fik du det lavet også hvad gav du for det ..

begge gange i sverige.. første gang på akedemiklinikken og 2 gang på citadell hvilket klart er det bedste sted... men bryster var inden jeg blev gravid noget af det mest perfekte

jeg gav 37500,- 1 gang og 31900,- anden gang...

Anmeld

24. januar 2012

Heidi B

Syr med opløselige tråde!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.