Gode råd - hair extensions ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2012

OoLøjsoO

Sabina skriver:

http://www.rapunzelofsweden.dk/
det er så god kvalitet. Synes du skal tage clips de ødelægger ikke håret. Jeg har prøvet alle typer for extensions. Synes dog at næste bedst er Tape

tak dor dit tip

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

Darling<3

Noneother skriver:

Der skulle ha´stået flip-on

En video siger mere, så her er link. Bare tryk på videoklippet øverst.

http://www.flipinhair.co.uk/

Hvor smart!!

Anmeld

25. januar 2012

Francisca

OoLøjsoO skriver:

ja okey.

laver du selv os det ?

nej det jeg gør jeg desværre ikke.

syntes os du skal få det lavet hos e prof. så har du også garanti på håret osv

Anmeld

25. januar 2012

lounika

OoLøjsoO skriver:

Ja som overskriften siger.

Har i en gode internet sider, hvor i har købt jeres hair extensions ?, med clips.

Eller skal man lave det hos en frisør, som de limer på, hvis ja. Hvor fik i gjordt det ?

Jeg skal have hair extensions i mørke brunt hår.

Når men piger, har i nogle gode råd ?

Herfra.

hej jeg har selv haft det to gange en gang syt på . anden gang limet på... var mest glad for det limet .. clips er noget møj faktisk..

jeg har fået lavet det privat begge gange.. og det langt billiger og mit kunne man slet ikke se var på.. var så glad for det ..

så jeg to et kursus i at lave det .. men får det ikkegjort nu da jeg har mange ander ting jeg gerne vil .. men jeg vil sælge mit udstyr til det og der også sted hvor man køber hår .. så kan du og dine veninder selv sætte det på.. det langt billiger og det kan man alså godt du skal bare have en veninde til det der har go tid..

jeg skal nok guide jer eller vise det hvis i ikke bor langt væk..

så på siden der med hår kan du købe det alt efter hvor tykgt og langt det skal være jo.. fra 600,- og det er godt hår..

så kan du øve dig og lave på ander også hvis det var noget??

Anmeld

25. januar 2012

OoLøjsoO

Francisca skriver:

nej det jeg gør jeg desværre ikke.

syntes os du skal få det lavet hos e prof. så har du også garanti på håret osv

du har nok ret

Anmeld

25. januar 2012

OoLøjsoO

lounika skriver:

hej jeg har selv haft det to gange en gang syt på . anden gang limet på... var mest glad for det limet .. clips er noget møj faktisk..

jeg har fået lavet det privat begge gange.. og det langt billiger og mit kunne man slet ikke se var på.. var så glad for det ..

så jeg to et kursus i at lave det .. men får det ikkegjort nu da jeg har mange ander ting jeg gerne vil .. men jeg vil sælge mit udstyr til det og der også sted hvor man køber hår .. så kan du og dine veninder selv sætte det på.. det langt billiger og det kan man alså godt du skal bare have en veninde til det der har go tid..

jeg skal nok guide jer eller vise det hvis i ikke bor langt væk..

så på siden der med hår kan du købe det alt efter hvor tykgt og langt det skal være jo.. fra 600,- og det er godt hår..

så kan du øve dig og lave på ander også hvis det var noget??

mange tak for dine tips.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.