Gode råd - hair extensions ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2012

cecilie1984

OoLøjsoO skriver:

hvad farve er det og har du et billede

lyst.

Stadig billeder???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

OoLøjsoO

D-Micka skriver:

brug clips Det er lige til at tage ud og sætte i igen ..
det er bare spænder du sætter det fast med

satser jeg os på søde

Anmeld

24. januar 2012

OoLøjsoO

cecilie1984 skriver:

lyst.

Stadig billeder???

åhhh .. men skal have mørke brunt.

Anmeld

24. januar 2012

cecilie1984

OoLøjsoO skriver:

åhhh .. men skal have mørke brunt.

ok.

Det ene sæt jeg har kan farves....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. januar 2012

Noneother

Jeg vil gerne lige tilføje at jeg altså har haft extensions i, i mange år On/off, og jeg har ikke ødelagt hår på nogen måde. Det handler om at finde den metode der passer dig og dit hår. + at bruge de rigtige produkter.

Clip-on kan kun anbefales hvis du gider at stå og bøvle med at få dem ind og ud hver gang. Man kan ikke sove med dem eller lign, og jeg synes personligt at det tager for lang tid. -Så hellere køb dig en Slip-on, hvis det bare er til festlige lejligheder.

Påsyning aka. flettemetoden er rigtig god for mange.. Ikke for mig da mit hår blev til en stor klump omme i nakken efter en måneds tid.

Hot fusion er der osse mange der sværger til. Ved ikke hvorfor, da man ikke må noget med det i, og det klør ad H.. til på mange.¨

Tape. var jeg selv rigtig glad for, men det virker bedst for folk der har håret nede, da det godt kan være svært at sætte.

Skal prøve med microringe her på fredag, og håber at finde en ny favorit der.

Et godt råd ville være at sætte dig grundigt ind i de forskellige metoder og afstemme dem med dine forventninger ift. til pleje og brug.

-og så self.. Find noget hår i god kvalitet, der passer til DIN hårstruktur. Undgå kunstigt hår, med mindre du ligefrem nyder at stå med hovedet i skyllemiddel en gang om ugen.

Anmeld

24. januar 2012

tweety2060

Noneother skriver:

Jeg vil gerne lige tilføje at jeg altså har haft extensions i, i mange år On/off, og jeg har ikke ødelagt hår på nogen måde. Det handler om at finde den metode der passer dig og dit hår. + at bruge de rigtige produkter.

Clip-on kan kun anbefales hvis du gider at stå og bøvle med at få dem ind og ud hver gang. Man kan ikke sove med dem eller lign, og jeg synes personligt at det tager for lang tid. -Så hellere køb dig en Slip-on, hvis det bare er til festlige lejligheder.

Påsyning aka. flettemetoden er rigtig god for mange.. Ikke for mig da mit hår blev til en stor klump omme i nakken efter en måneds tid.

Hot fusion er der osse mange der sværger til. Ved ikke hvorfor, da man ikke må noget med det i, og det klør ad H.. til på mange.¨

Tape. var jeg selv rigtig glad for, men det virker bedst for folk der har håret nede, da det godt kan være svært at sætte.

Et godt råd ville være at sætte dig grundigt ind i de forskellige metoder og afstemme dem med dine forventninger ift. til pleje og brug.

-og så self.. Find noget hår i god kvalitet, der passer til DIN hårstruktur. Undgå kunstigt hår, med mindre du ligefrem nyder at stå med hovedet i skyllemiddel en gang om ugen.

Hvad er slip-on?

Anmeld

24. januar 2012

Noneother

tweety2060 skriver:

Hvad er slip-on?

Der skulle ha´stået flip-on

En video siger mere, så her er link. Bare tryk på videoklippet øverst.

http://www.flipinhair.co.uk/

Anmeld

24. januar 2012

Sabina

OoLøjsoO skriver:

Ja som overskriften siger.

Har i en gode internet sider, hvor i har købt jeres hair extensions ?, med clips.

Eller skal man lave det hos en frisør, som de limer på, hvis ja. Hvor fik i gjordt det ?

Jeg skal have hair extensions i mørke brunt hår.

Når men piger, har i nogle gode råd ?

Herfra.

http://www.rapunzelofsweden.dk/
det er så god kvalitet. Synes du skal tage clips de ødelægger ikke håret. Jeg har prøvet alle typer for extensions. Synes dog at næste bedst er Tape

Anmeld

24. januar 2012

D-Micka

OoLøjsoO skriver:

satser jeg os på søde

Anmeld

24. januar 2012

OoLøjsoO

Noneother skriver:

mange tak, for dine tips

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.