Flexjob

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2012

Anonym trådstarter

kirsti skriver:

Du får fuld løn på nedsat tid men da du ikke har været i arbejde vil du fortsætte på kontanthjælp indtil du har været i ordinært arbejde i min 10 mdr bliver du ledig herefter overgår du til ledighedsydelse. 

For arbejdsgiver er der noget mere papirarbejde tilgengæld får de refusion fra første sygedag! 

I bund og grund er proceduren præcis den samme som ved en førtidspension og det er lige så svært at få i stedet foR at komme frem tilarbejdsevnen ikke er eksisterende kommer man frem til om du kan arbejde halvtid el 1/3 del.  Kan du arbejde mere end halvtid (ca 18,5time) kan du som udgangspunkt ik få flexjob dog kan der være særlige ting

Når du er ledig kan du sendes i aktivering 

Jeg arbejder med det til hverdag så du er velkommen til at pm hvis du vil

jeg har fået afvide jeg er for god til pension da jeg kan arbejde 20 timer om ugen.. men har meget sygdom og fravær pga mange forskelige sygdomme, men det er åbenbart ikke nok.. går med daglige smerter der aldrig vil gå væk. har dårlige ben de ikke kan gøre noget ved.. hvor svær skal de være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

kirsti

Anonym skriver:

jeg har fået afvide jeg er for god til pension da jeg kan arbejde 20 timer om ugen.. men har meget sygdom og fravær pga mange forskelige sygdomme, men det er åbenbart ikke nok.. går med daglige smerter der aldrig vil gå væk. har dårlige ben de ikke kan gøre noget ved.. hvor svær skal de være

20 timer er lige i overkanten men som sagt kan det lade sig gøre

Anmeld

23. januar 2012

Anonym trådstarter

kirsti skriver:

20 timer er lige i overkanten men som sagt kan det lade sig gøre

tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.