Efter fødselstøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2012

JacobsMoar

Jeg havde jogginbukser på.. Jeg skænkede det ikke en tanke, jeg tænkte faktisk mere over at der var VILDT langt ned til bilen, det nev nemlig helt vildt, fordi jeg var syet RIGTIG mange sting

Jeg var glad for at mine bukser ikke sad stramt, for det første tror jeg ikke jeg kunne holde det ud, og for det andet har man jo nærmest ble på...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

Pige2009

Chalala85 skriver:

Ja som overskriften siger...

Hvad i alverden skal man have på hjem?!

Jeg føder ( Forhåbentlig ) i start marts, og jeg overvejer så en lækkert blødt træningssæt?!?

Er det helt i hegnet ?

Hvad havde i på hjem?

Faktisk det samme, som da jeg kom - helt almindelige jeans og bluse MEn træningssæt lyder dejligt

Anmeld

23. januar 2012

Clisolka

Chalala85 skriver:

Jeg føder ( Forhåbentlig ) i start marts, og jeg overvejer så en lækkert blødt træningssæt?!?

Er det helt i hegnet ?

Hvad havde i på hjem?

Jeg havde et par træningsbukser på på vej hjem - jeg turde ikke tage andet på pga. det ar jeg fik ved AKS  Der gik lige et par uger før jeg kunne have et par jeans på 

Anmeld

23. januar 2012

lycly

Jeg fødte i juli og jeg havde leggings (heldigvis nogle højtaljede nogle, da jeg endte med aks) og så en stor oversize bluse på. Tænkte at jeg nok hellere måtte vælge noget løst, man har jo ikke ligefrem den strammeste mave efter en graviditet Især fordi jeg fik kejsersnit og derfor havde meget ømt ar, så er jeg LYKKELIG for at jeg ikke valgte lavtaljede jeans

Anmeld

23. januar 2012

K&S

Chalala85 skriver:

Er det helt i hegnet ?

Hvad havde i på hjem?

Jeg havde mine elskede bomulds-slap-af-bukser fra H&M på hjem + en top af en eller anden art (jeg fødte i august)  + mine yndlings clip clappere

Anmeld

24. januar 2012

Chalala85

LunaLykke skriver:

Jeg fødte i juli og jeg havde leggings (heldigvis nogle højtaljede nogle, da jeg endte med aks) og så en stor oversize bluse på. Tænkte at jeg nok hellere måtte vælge noget løst, man har jo ikke ligefrem den strammeste mave efter en graviditet Især fordi jeg fik kejsersnit og derfor havde meget ømt ar, så er jeg LYKKELIG for at jeg ikke valgte lavtaljede jeans

Jeg tror også jefter noget løst.. hellere den end stramt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.