Efter fødselstøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2012

Chalala85

Fenja09 skriver:

Jeg havde mit almindelige tøj på hjem fra hospitalet. Jeg tog leggings på hjem - jeg ville nemlig helst have at det ikke sad alt for løst. Nu havde jeg også en meget nem fødsel og to små bristninger, så jeg rejste mig og gik helt normalt en time efter fødslen.

Hvis jeg var dig ville jeg tage noget løst og noget strammere med, så kan du se hvad du helst vil have på når du har født.

Før jeg fødte læste jeg også at folk anbefalede store løse trusser, men det var slet ikke mig, så jeg havde helt alm. hotpants med.

Pøj pøj med din forestående fødsel

/Fenja

Det var egentlig en meget god ide. ´Så er der lidt at vælge imellem

Og mange tak, håber den bliver som din, eller tæt på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

Giraffen

Chalala85 skriver:

Ja som overskriften siger...

Hvad i alverden skal man have på hjem?!

Jeg føder ( Forhåbentlig ) i start marts, og jeg overvejer så en lækkert blødt træningssæt?!?

Er det helt i hegnet ?

Hvad havde i på hjem?

Jeg har fået sådan en her i julegave af min dejlige kæreste som jeg faktisk bor i herhjemme (læser pensum nu her så skal ikke ud så tit )

Den ku je godt forestille mig at tage på på vej hjem fra fødslen... 

Ellers nogle haremsbukser eller sweetpants måske? der skal jo også være plads til et kæmpe bind regner jeg med

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. januar 2012

Chalala85

Giraffen skriver:

Jeg har fået sådan en her i julegave af min dejlige kæreste som jeg faktisk bor i herhjemme (læser pensum nu her så skal ikke ud så tit )

Den ku je godt forestille mig at tage på på vej hjem fra fødslen... 

Ellers nogle haremsbukser eller sweetpants måske? der skal jo også være plads til et kæmpe bind regner jeg med

Ihh den ser også lækker ud Jeg tror også det bliver sådan lidt løse harem eller noget i den stil... bare for en sikkerhedsskyld. Kan altid skifte når vi kommer hjem jo

Åh ja, de famøse kæmpe bind hehe

Anmeld

23. januar 2012

2babygirls

Chalala85 skriver:

Ja som overskriften siger...

Hvad i alverden skal man have på hjem?!

Jeg føder ( Forhåbentlig ) i start marts, og jeg overvejer så en lækkert blødt træningssæt?!?

Er det helt i hegnet ?

Hvad havde i på hjem?

jeg fødte i oktober og havde en tynd bluse og mine træningsbukser på. Var mega øm forneden, så det var rarest.

Anmeld

23. januar 2012

vitapigen

Nu fødte jeg om sommeren, men havde leggins og en sød sommerkjole på... Det var dejlig afslappende men samtidig pænt uden at man kunne se ens hængemave Men hvis du har en sød tunika og et par leggins ville da være alle tiders Kunne nemt forestille mig et par træningsbukser ville stramme for meget

Anmeld

23. januar 2012

Chalala85

Tina&Martin skriver:

jeg fødte i oktober og havde en tynd bluse og mine træningsbukser på. Var mega øm forneden, så det var rarest.

Jeg tænker også lidt det skal være behageligt forneden.. det er jo ikke en lille ting den skal igennem

Anmeld

23. januar 2012

Giraffen

Chalala85 skriver:

Ihh den ser også lækker ud Jeg tror også det bliver sådan lidt løse harem eller noget i den stil... bare for en sikkerhedsskyld. Kan altid skifte når vi kommer hjem jo

Åh ja, de famøse kæmpe bind hehe

det jo det - jeg har ingen forhåbninger om at gøre mig lækker til turen hjem - er lige sådan en type der kunne komme til at smutte i hospitalstøjet hvis ikke nogen mindede mig om at skifte

Men jeg har også flere gange handlet i nattøj og gummistøvler... ja altså jeg er måske lidt for magelig på det punkt egentlig  

Anmeld

23. januar 2012

Chalala85

vitapigen skriver:

Nu fødte jeg om sommeren, men havde leggins og en sød sommerkjole på... Det var dejlig afslappende men samtidig pænt uden at man kunne se ens hængemave Men hvis du har en sød tunika og et par leggins ville da være alle tiders Kunne nemt forestille mig et par træningsbukser ville stramme for meget

Jeg ville tage sådan nogle lose fit træningsbukser

Sommeren havde næsten været nemmere.... en nederdel eller kjole og så var den klaret

Anmeld

23. januar 2012

Chalala85

Giraffen skriver:

det jo det - jeg har ingen forhåbninger om at gøre mig lækker til turen hjem - er lige sådan en type der kunne komme til at smutte i hospitalstøjet hvis ikke nogen mindede mig om at skifte

Men jeg har også flere gange handlet i nattøj og gummistøvler... ja altså jeg er måske lidt for magelig på det punkt egentlig  

hahaha fedt

altså jeg gider heller ikke gøre noget ud af mig selv, jeg er lige blevet mor og så er jeg sikker på det er oki ikke at ligne en model på vej hjem

Anmeld

23. januar 2012

2babygirls

Chalala85 skriver:

Jeg tænker også lidt det skal være behageligt forneden.. det er jo ikke en lille ting den skal igennem

Nemlig, hø hø... ammede liggende lææænge i starten hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.