Blev I ved med at koge vandet til mme? (pulver) (efter 6mdr)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.682 visninger
23 svar
0 synes godt om
22. januar 2012

lycly

Ja, forleden dag stod jeg pludselig med en masse rene flasker, en meget sulten baby og intet kogt vand. Og kunne ikke nå at koge OG vente på at det kølede af, så jeg blev nødt til bare at tage vand fra den kolde hane. Og så slog det mig, behøver man overhovede koge vandet mere, de drikker jo vand til maden som ikke er kogt? Jeg laver altid en flaske ad gangen, blander først pulveret i, lige inden hun skal have flasken. 

Hvad gør/gjorde I? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

An&Jo

LunaLykke skriver:

Ja, forleden dag stod jeg pludselig med en masse rene flasker, en meget sulten baby og intet kogt vand. Og kunne ikke nå at koge OG vente på at det kølede af, så jeg blev nødt til bare at tage vand fra den kolde hane. Og så slog det mig, behøver man overhovede koge vandet mere, de drikker jo vand til maden som ikke er kogt? Jeg laver altid en flaske ad gangen, blander først pulveret i, lige inden hun skal have flasken. 

Hvad gør/gjorde I? 

jeg stoppede med at koge deromkring..

SP sagde at det ikke var nødvendigt mere, så orkede ikke alt den bøvl hver gang..

Anmeld

22. januar 2012

Clisolka

LunaLykke skriver:

Hvad gør/gjorde I? 

Jeg stoppede med at koge vandet da Isabella blev 6 mrd. SP sagde at det ikke var nødvendigt 

Anmeld

22. januar 2012

lycly

An&Jo skriver:

jeg stoppede med at koge deromkring..

SP sagde at det ikke var nødvendigt mere, så orkede ikke alt den bøvl hver gang..

Okay, ja jeg synes nemlig også det er mega bøvlet  

Anmeld

22. januar 2012

lycly

Babymor2010 skriver:

Jeg stoppede med at koge vandet da Isabella blev 6 mrd. SP sagde at det ikke var nødvendigt 

Okay, tror også bare jeg stopper med at koge det så

Anmeld

22. januar 2012

Valle81

Holdte op efter 4 mdr:0)

De får jo koldt vand fra hanen at drikke og andet mad, putter ting i munden og så videre:0)

Anmeld

22. januar 2012

jeanne-skat

jeg stoppe med at koge vandet til flaskerne da min søn var 7måneder.. min sp sagde at man godt kunne stoppe med kogt vand når han var 4 mdr gammel men jeg havde det bare bedst med at vandet var kogt...

knus

Anmeld

22. januar 2012

lycly

Valle81 skriver:

Holdte op efter 4 mdr:0)

De får jo koldt vand fra hanen at drikke og andet mad, putter ting i munden og så videre:0)

Det var lige præcis min tanke, tak for svar

Anmeld

22. januar 2012

An&Jo

LunaLykke skriver:

Okay, ja jeg synes nemlig også det er mega bøvlet  

jep, det gør det os lidt lettere hvis man er på farten når man ikke skal koge det mere..

Anmeld

22. januar 2012

Amso

Jeg kogte heller ikke vandet efter min datter var 6 måneder. Så længe man ikke tager varmt vand fra hanen, der er mange bakterier i man kan blive syg af. Så skal det kolde vand varmes op i mikrobølje ovnen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.