Hvad pokker skal jeg gøre :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2012

Mariajny

LilleLene skriver:

For at gøre en lang historie kort, så blev min far gift med en meget træls dame, og det gjorde han mistede kontakten med sin familie

Efter 4-5 år fik jeg kontakt med dem igen, og kom hos dem igennem 1 år, indtil min papmor blev sur over, at min mor havde kørt mig op til deres hus
(jeg skulle sættes af ved vejen, men der var mega glat, så jeg fik hende til at køre mig helt hen til huset)

Det gik så helt galt, så jeg mistede kontakten med dem igen, og har ikke snakket med dem i 1 år nu

De har så fundet ud af, igennem facebook tror jeg, at jeg er gravid....

Nu har min papmor så skrevet :

Hej Helene.

Tillykke med, at du venter dig. Din far har vist ikke tænkt at spørge, om kontakten skal have en ny chance, så derfor min henvendelse. Jeg synes, at det er trist, hvis det skal fortsætte sådan.

Mvh. Tina

Hvad pokker skal jeg svare til dette :/
Ville ønske det var min far der havde kontaktet mig

sådan en møg k......

jeg tror slet ikke jeg havde svaret.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

LilleLene

En lille updatering

Min søster snakkede med min far i dag (eftersom hun fik samme besked)

Hun gav ham vores betingelser, med at vi fx vil snakke med ham ALENE kun os 3.... Men det skal han lige snakke med konen om først.

Så nu venter vi bare på at han ringer til en af os, og høre hvad han vil gøre

Anmeld

23. januar 2012

Loa

Når det nu er din papmor der bliver sur over at du bliver sat af af din mor, kan jeg ikke lade være med at tænke at det er hende der er lidt sær, og ikke din far... 

Hvad nu hvis det slet ikke passer det hun skriver med at din far ikke vil have kontakten igen? Måske hun prøver at spille den gode ved at kontakte dig?

Syntes nu bare det virker sært at i skulle miste kontakten helt pga så lidt?

Ville helt klart skrive en besked eller mail eller lign til din far..... Ved ikke hvorfor, men har en feeling af det ikke nødvendigvis bliver kommunikeret videre korrekt hvis det går gennem din papmor..... 

Men måske det bare er mig der er paranoid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.