Hvad pokker skal jeg gøre :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2012

LilleLene

AalborgPigen skriver:

Altså jeg står i samme situation.. Jeg har heller ingen kontakt med min far.. Og kunne forstille mig det samme kun ske her, hvor det var hans madamme der skrev.. Jeg syntes du skal skrive tilbage at du syntes din far selv skal kontakte dig, og vise sig som forælder.. Og så burde hun da skamme sig over at blive sur over du bliver kørt op til huset.. PJAT 

Hun er bare så sygeligt jaloux på min mor, selv om der er 12 år siden de blev skilt

Men min søster(som har fået samme besked) ringer ud på hans arbejde i morgen, og får en snak med ham

Så må vi se hvordan det går

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

LilleLene

bullerbassen skriver:

Kender det ALT for godt . Har selv haft perioder i mit liv uden kontakt med mine forældrer.

Så ved det er HÅRDT...

Har lært en del efter den periode og finder mig ikke i så meget mere, er nok blevet en smule kold

Ja det bliver man lidt

Det er bare svært når jeg får et år siden oplevede at have en far igen, og så at det forsvandt

Anmeld

22. januar 2012

LilleLene

Janni. skriver:

Åh det er svært, det minder så meget om min familie. Håber du finder ud af det. 

tunsin tak

Det her bliver nok en nat uden så meget søvn

Anmeld

22. januar 2012

LilleLene

merichs skriver:

Kan ikke komme med gode råd om hvad du skal gøre. Kan blot give dig et kæmpe  og håbe at du finder ud af hvad der føles som den rigtige beslutning for dig.

mange tak

Anmeld

22. januar 2012

sarulee

Jeg synes du skal kontakte dem. Hvis der ikke ligger dybere ting bag ved, så som misrøgt, overgreb osv. så vil jeg nok altid synes man skal forsøge at holde kontakten. Og nu hvor du er gravid, så vil dit kommende barn sikkert blive glad for at have sin morfar i sit liv.

Se om i ikke kan få det til at køre igen, tag eventuelt en snak med dem begge om det, eller kun hans kone hvis det egentlig er hende der er problemet.

Har ikke selv haft problemet, men jeg tror man senere hen vil fortryde det hvis man ikke giver det en (eller flere) chancer.

Anmeld

22. januar 2012

LilleLene

sarulee skriver:

Jeg synes du skal kontakte dem. Hvis der ikke ligger dybere ting bag ved, så som misrøgt, overgreb osv. så vil jeg nok altid synes man skal forsøge at holde kontakten. Og nu hvor du er gravid, så vil dit kommende barn sikkert blive glad for at have sin morfar i sit liv.

Se om i ikke kan få det til at køre igen, tag eventuelt en snak med dem begge om det, eller kun hans kone hvis det egentlig er hende der er problemet.

Har ikke selv haft problemet, men jeg tror man senere hen vil fortryde det hvis man ikke giver det en (eller flere) chancer.

Jeg tænker også meget over mit barn skal have en morfar

Men er meget bange for at han svigter mig igen, og lader hans kone være en kælling over for mig, det er jeg stadig ikke kommet over sidst han gjorde det, for et år siden

Og værst af alt, hvad hvis han svigter mit barn

Anmeld

22. januar 2012

sarahb

Jeg ville skrive:
Eftersom det er dig der er grunden til alt dette splid og mangel på kontakt. Så synes jeg faktisk at det er dybt mærkeligt at du vælger at tage kontakt. Hvis min far kan vælge mig fra må han også kunne vælge mig til. Hvis han og du vælger mig til er det for altid da der er et barn involveret! Og hvis der igen sker noget der får ham/jer til at brude kontakten ja så må jeg afskrive ham som morfar.

Men tak for lykke ønskningerne.
Hils min far!

Anmeld

22. januar 2012

LR85

Mærk i din mave. Umiddelbart synes jeg du skal give en chance til, men mærk efter hos dig selv

Anmeld

22. januar 2012

Kløver

Jeg har selv cuttet kontakten til min far både pga hans mangel på oprindelig interesse og hans dame. Jeg ville nok afvente og se om din far viser interesse, det virker kun negativt hun skriver, for hvad svarer man lige på den, samtidig med hun fremhæver sig selv positivt mens hun får din far til at fremstå ligeglad, især hvis problemerne skyldes hende. Kan desværre genkende ting i din situation, og får du brug for snak, er du velkommen til at skrive pb.
Håber du finder den rigtige beslutning for dig og den kommende lille ny, og mærk efter hvad du har det bedst med også i forhold til baby og din far og hans dame

Anmeld

23. januar 2012

Muffin_girl

LilleLene skriver:

Hun er bare så sygeligt jaloux på min mor, selv om der er 12 år siden de blev skilt

Men min søster(som har fået samme besked) ringer ud på hans arbejde i morgen, og får en snak med ham

Så må vi se hvordan det går

Årrh krydser fingre for dig så 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.