Ved at ramme bunden... har grædt hele dagen væk...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2012

A&F

Det er bare ikke rart at føle sig alene. Kæmpe kram til dig. Mit bedste råd er, at du tager på htx for at lære og ikke for at få venner. Lettere sagt end gjort. Tænk på at du altid kun vil have dig selv , og at du har en datter som vil se dig som sin rollemodel. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

sikke dog en uheldig situation. Kan godt forstå du ikke har lyst til de mandage.

Kan du muligvis tale med en vejleder så han kan tale med den pågældende lærer, så grupperne ikke bliver selvvalgte og din klasse på den måde lærer dig at kende.

Anmeld

22. januar 2012

Anonym trådstarter

A&F skriver:

Det er bare ikke rart at føle sig alene. Kæmpe kram til dig. Mit bedste råd er, at du tager på htx for at lære og ikke for at få venner. Lettere sagt end gjort. Tænk på at du altid kun vil have dig selv , og at du har en datter som vil se dig som sin rollemodel. 

Tusind tak  men det er svært, når man aldrig har været alene på den måde... det virkelig hårdt...  Og når vi nogle gange ikke må være alene i et projekt... så ved jeg ikke hvor jeg skal gøre af mig selv for så har jeg ingen at arbejde sammen med, og skal tigge en gruppe om at komme med.

Anmeld

22. januar 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

sikke dog en uheldig situation. Kan godt forstå du ikke har lyst til de mandage.

Kan du muligvis tale med en vejleder så han kan tale med den pågældende lærer, så grupperne ikke bliver selvvalgte og din klasse på den måde lærer dig at kende.

Jeg føler den lærer ikke ligefrem har lyst til at alle skal have det godt i hans klasse, alle skal bare lære noget...  men jo det er en mulighed som jeg nok skal prøve af...

Anmeld

22. januar 2012

A&F

Anonym skriver:

Tusind tak  men det er svært, når man aldrig har været alene på den måde... det virkelig hårdt...  Og når vi nogle gange ikke må være alene i et projekt... så ved jeg ikke hvor jeg skal gøre af mig selv for så har jeg ingen at arbejde sammen med, og skal tigge en gruppe om at komme med.

Hvor er jeres underviser henne i dette? Tænker lidt, at underviseren kunne dele jer op i grupper , så man ikke altid arbejder i samme gruppe. ? Sådan gjorde vi på gymnasiet .

Anmeld

22. januar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Jeg føler den lærer ikke ligefrem har lyst til at alle skal have det godt i hans klasse, alle skal bare lære noget...  men jo det er en mulighed som jeg nok skal prøve af...

men så er det vejlederen som skal tale med læreren i stedet for dig. Fortæl også din vejleder at du har prøvet at sige til din lærer at du ikke har nogen at være i gruppe med, men at han virker ligeglad.

Synes i hvert fald det er et forsøg værd. Det kan ikke blive værre.

Og husk på at du har dit barn, din dejlige kæreste og dine venner udenfor den klasse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.