Jeg er simpelthen så bange for dagen i morgen... mandag... jeg føler mig simpelthen så alene når jeg er på htx...
selvom jeg går i en klasse med 28 andre elever, så føler jeg mig ensom hver mandag og torsdag...
Jeg er lige startet i en ny klasse da jeg har strukket mit studie over fire år i stedet for tre, så min gamle klasse dem jeg kendte og snakkede med stoppede sidste år, kun en dreng ***** startede på et fjere år som jeg.
Jeg blev nød til at afslutte nogle fag sidste år men pga. graviditet og fødsel så kunne jeg ikke afslutte alt... Nu har jeg proces hver mandag fra 8 om morgenen til 15:05 om eftermiddagen... vi arbejder i grupper, og jeg er altid alene, eller skal møve mig ind i en gruppe... Ham der startede sammen med mig fra sidste år ***** har nu sagt han ikke længere gider mig, vi har været lidt på kant af hinanden længe, men nu gik det helt galt...
Så nu gik det offichelt op for mig hvor alene jeg er derude, den sidste jeg snakkede med gider ikke mere, og de andre er for sammentømrede til at man kan komme ind i klikkerne...
Vores lærer i proces som jo er HELE mandagen, siger altid vi selv skal danne grupper, og når jeg siger til ham jeg ikke har nogle at danne gruppe med, siger han at det må jeg selv finde ud af... i frikvaterene skynder jeg mig altid ud til bilen, som jeg nu parkere længst væk, for at sidde der ude og spille på min mobil, så jeg slipper for at sidde i klassen og være den ensomme som ikke snakker med nogen...
Jeg har det SÅ dårligt med at skulle afsted igen i morgen og føle mig ensom... jeg har mistet interessen fuldstændig for proces nu, og kan ikke længere følge med i timen... de sidste fem måneder her af mit studie bliver forfærdelige... og jeg græder hele tiden ved tanken om i morgen og de næste mange mandage fremover... 

Næste mandag skal vi på novozymes hele dagen på tur... alene busturen der ind frygter jeg... for hvor i bussen skal jeg være...??? jeg har allerede holdt for mange fri mandage, og har for meget fravær i det fag...
og jeg kan ikke snakke med nogen om det...
Min kæreste er ALT for forstående, og er sååå sød, han vil så gerne hjælpe mig med alle mine lektier jeg ikke kan overskue, men han kan jo ikke være på selve htx med mig og være i timerne for mig... 
Jeg er grædefærdig igen... undskyld dette triste indlæg...
Jeg ville så meget hellere være her hjemme med min datter, hvor jeg ved nogle har brug for mig og ønsker mig, og gider mig...
Er så bange for i morgen, hver mandag ønsker jeg bare at kaste mig ud fra en bro, i stedet for at skulle ud på htx hele dagen... 

Jeg ville sådan ønske jeg havde en at snakke med derude, en der ville være i gruppe med mig... jeg har ALDRIG været en outsider... men er pludselig blevet det...