Mad til baby, snart 8 mdr..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2012

Janni.

Her bruger vi en potion yoghurt med havregryn i som en af hans mellemmåltider. Det mætter mere, og han vil ikke have det unden havregryn. 

Du kan evt, hvis du løber helt tør for ideer, så prøv at se denne side. Det er en kogebog for babyer

Håber hun snart vil spise igen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

Saram

Janni. skriver:

Her bruger vi en potion yoghurt med havregryn i som en af hans mellemmåltider. Det mætter mere, og han vil ikke have det unden havregryn. 

Du kan evt, hvis du løber helt tør for ideer, så prøv at se denne side. Det er en kogebog for babyer

Men må du gerne få en portion youghurt f.eks hver dag, når de ikke er ældre? Altså her tænker jeg om deres mave kan holde til det?

Fedt, den vil jeg kigge lidt på.

Tak for svaret !

Anmeld

22. januar 2012

Janni.

Saram skriver:

Men må du gerne få en portion youghurt f.eks hver dag, når de ikke er ældre? Altså her tænker jeg om deres mave kan holde til det?

Fedt, den vil jeg kigge lidt på.

Tak for svaret !

Det måtte Silas i følge vores SP. Så håber jeg da. Ellers har jeg da gjort noget forkert  

Anmeld

22. januar 2012

stm2812

Saram skriver:

Jamen tror helt klart jeg vil prøve det med grøden ! Hun skal jo bare have et eller andet at spise..

Jamen det kom lidt efter hun havde haft en uge, hvor hun slet ikke ville spise. Man skulle virkelig snyde hende til det, og så blev hun rigtig vred. Hun ville kun have sin flaske.. Nu vil hun gerne spise, men godt nok ikke hvad som helst da.. Er ved at være en kamp !

uhh ja det vil jeg da godt tro at det er så.. Så bliver ens tålmodighed da virkelig sat på en prøve..

Og man vil jo bare gerne have de spiser noget varierende og sundt så de har de bedste muligheder for en god start ..

Håber det vil hjælpe lidt så.. Ronja plejer i hvert fald at være ellevild når jeg serverer majsgrød for hende

Anmeld

22. januar 2012

stm2812

Janni. skriver:

Sikke da en super god sideden skal jeg da helt klart også kigge lidt på (:

Anmeld

22. januar 2012

Janni.

stm2812 skriver:

Sikke da en super god sideden skal jeg da helt klart også kigge lidt på (:

Nemlig, der er rigtig mange gode ideer på den side 

Anmeld

22. januar 2012

Pige2009

Saram skriver:

Jamen rugbrød gider hun slet ikke mere. Frugt kan hun godt lide, hun er dog træt af banan/avokado mos.. Men synes jo heller ikke rigtig at lidt frugt er nok som måltid, når hun ikke gider rugbrødet..

Jeg tænkte nu også mere boller i forskellige afskygninger Det får Laura og vi bager en masse forskelligt, så det er varieret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.