Rose skal døbes i dag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2012

JulieE

TILLYKKE med det smukke navn  Håber I får en dejlig fest 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

birthee

Tillykke med dagen, håber I får en helt perfekt dag!  Glæder mig til at se lidt billeder

Anmeld

22. januar 2012

.....

Tillykke med den store dag!

Anmeld

22. januar 2012

HeidiØ

Tillykke til Rose med den store dag

Håber alt er forløbet godt!!

Anmeld

22. januar 2012

Laulund87

Tak for i dag smukke!

Anmeld

22. januar 2012

babymus77

Stort tillykke med Rose;-) Håber i har haft en fantastisk dag!!!

Anmeld

22. januar 2012

maryjane

Tillykke, min Karla blev også døbt i dag

Anmeld

22. januar 2012

AnneP

Frøken J. skriver:

Uhhhh! Min dejlige lille pige skal døbes i dag. Hold op jeg er nervøs! Min skønne bedste veninde, Laulund87, skal bl.a. stå fadder, hvilket betyder meget for mig, så det bliver stoooort!

Vi kommer til at gå op gennem kirken bag præsten med et andet forældrepar når gudstjenesten starter, og så skal alle rejse sig for os. Ligesom til et bryllup Og jeg er så mega selvbevidst, så jeg er total nervøs

Vi holder den efterfølgende fest hos mine svigerforældre, og vi var ude at dække op i går. Synes det er blevet SÅ sindssygt flot, og det var lige præcis sådan det så ud i mit hovede, så jeg er svært tilfreds! Ingen lyserødt til os, farvetemaet er rød, da jeg har leget lidt med hele konceptet om en Rose, som hun jo hedder.

Min kæreste skal holde hende over dåbsfonden, jeg er selv fadder. Men har bedt om at bære hende op gennem kirken, for ellers ved jeg virkelig ikke hvad jeg skal gøre med mine arme

Nå men, jeg måtte bare lige ud med min spænding! Det bliver en stor dag, og jeg begynder garanteret at flæbe når præsten siger: "Hvad er barnets navn", og min kæreste svarer "Rose Nikoline T.... H...."

Glæder mig til at kunne fortælle og vise jer alle billeder af det hele, når det er overstået

KRYDS FINGRE FOR HUN IKKE SKRIGER I KIRKEN

TILLYKKE

Håber I har haft en fantastisk dag, og at hun ikke blev "kirkesanger"

Glæder mig til at se billeder, og hører hvordan dagen gik!

Anmeld

22. januar 2012

twinboys

Stort tillykke... glæder mig til at se billeder... Og super flot navn og smart med tema med den flotte røde rose farve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.