Uhhhh! Min dejlige lille pige skal døbes i dag. Hold op jeg er nervøs! Min skønne bedste veninde, Laulund87, skal bl.a. stå fadder, hvilket betyder meget for mig, så det bliver stoooort!
Vi kommer til at gå op gennem kirken bag præsten med et andet forældrepar når gudstjenesten starter, og så skal alle rejse sig for os. Ligesom til et bryllup

Og jeg er så mega selvbevidst, så jeg er total nervøs

Vi holder den efterfølgende fest hos mine svigerforældre, og vi var ude at dække op i går. Synes det er blevet SÅ sindssygt flot, og det var lige præcis sådan det så ud i mit hovede, så jeg er svært tilfreds! Ingen lyserødt til os, farvetemaet er rød, da jeg har leget lidt med hele konceptet om en Rose, som hun jo hedder.
Min kæreste skal holde hende over dåbsfonden, jeg er selv fadder. Men har bedt om at bære hende op gennem kirken, for ellers ved jeg virkelig ikke hvad jeg skal gøre med mine arme

Nå men, jeg måtte bare lige ud med min spænding! Det bliver en stor dag, og jeg begynder garanteret at flæbe når præsten siger: "Hvad er barnets navn", og min kæreste svarer "Rose Nikoline T.... H...."

Glæder mig til at kunne fortælle og vise jer alle billeder af det hele, når det er overstået

KRYDS FINGRE FOR HUN IKKE SKRIGER I KIRKEN

Anmeld