Dagpleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2012

twinboys

jlp90 skriver:

Det er en lille landsby så ja ellers bliver der for langt at cykle for min mand. Der er tre men det er et sted hvor det både er mand og kone der er dagpleje

en stordagpleje kan altså være super...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

jlp90

twinboys skriver:

en stordagpleje kan altså være super...

Ja men har besøgt dem og der var flere ting der gør at min datter ikke skulle derud. Det lød nemlig rigtig godt

Anmeld

22. januar 2012

sofies

Det er lyder ikke så godt for jeres datter

vores dagplejer har 3 børn i øjeblikket og min dreng er rigtig glad for det. Men jeg tror det er vigtigt at de går ture og besøger andre dagplejere i området også så der er masser af imput alligevel og så er hun super til at aktivere dem og de går også i legestue hver uge ..

Det er jo lidt svært at sige noget til dem der passer ens barn jeg tror det betyder meget man har et godt forhold og måske vil hun føle sig kritiseret hvis du foreslår aktiviter og legestue ... Men det kunne måske hjælpe hvis de lavede flere ting ... Ellers kan du jo godt prøve olads anvisning, hvorfor må hun ikke komme i vuggestue hvis det er det i ønsker?? Skal en kommune ikke ha forskellige tilbud til børnepasning ?

Anmeld

22. januar 2012

twinboys

jlp90 skriver:

Ja men har besøgt dem og der var flere ting der gør at min datter ikke skulle derud. Det lød nemlig rigtig godt

øv altså... ja man skal give det bedste til sin lille guldklump

Anmeld

22. januar 2012

jlp90

sofies skriver:

Det er lyder ikke så godt for jeres datter

vores dagplejer har 3 børn i øjeblikket og min dreng er rigtig glad for det. Men jeg tror det er vigtigt at de går ture og besøger andre dagplejere i området også så der er masser af imput alligevel og så er hun super til at aktivere dem og de går også i legestue hver uge ..

Det er jo lidt svært at sige noget til dem der passer ens barn jeg tror det betyder meget man har et godt forhold og måske vil hun føle sig kritiseret hvis du foreslår aktiviter og legestue ... Men det kunne måske hjælpe hvis de lavede flere ting ... Ellers kan du jo godt prøve olads anvisning, hvorfor må hun ikke komme i vuggestue hvis det er det i ønsker?? Skal en kommune ikke ha forskellige tilbud til børnepasning ?

Der er ikke vuggestue i den by vi er flyttet til og der er desværre langt til en vuggestue med plads ellers havde jeg klart valgt det.

Anmeld

22. januar 2012

jlp90

twinboys skriver:

øv altså... ja man skal give det bedste til sin lille guldklump

Ja, det skal man. Der var ikke frugt til eftermiddag med hvidt knækbrød med smørreost og det var det der plejede at være. De skulle sove i et skur som også blev brugt til opbevaring af planeklippere så der lugtede lidt af benzin

Anmeld

22. januar 2012

twinboys

jlp90 skriver:

Ja, det skal man. Der var ikke frugt til eftermiddag med hvidt knækbrød med smørreost og det var det der plejede at være. De skulle sove i et skur som også blev brugt til opbevaring af planeklippere så der lugtede lidt af benzin

åååhhh nej altså... ja havde du boet i min by og havde jeg haft plads havde jeg gerne ville tage din guldklump

Anmeld

22. januar 2012

jlp90

twinboys skriver:

åååhhh nej altså... ja havde du boet i min by og havde jeg haft plads havde jeg gerne ville tage din guldklump

Åh, det ville være så dejligt :-)

Anmeld

22. januar 2012

twinboys

jlp90 skriver:

Åh, det ville være så dejligt :-)

Anmeld

22. januar 2012

sofies

Ja der er virkelig forskel på dagplejere, er ked af at høre om jeres dumme situation, man vil jo altid det bedste for sine børn

Håber i finder en løsning med plads anvisningen ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.