Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Super gode idéer!! Havde slet ikke tænkt på at fantasilege kunne bruges i vuggestuen. Men selvfølgelig! Tusinde tak for hjælpen! Og ja, er det en historie man må se?
Super gode idéer!! Havde slet ikke tænkt på at fantasilege kunne bruges i vuggestuen. Men selvfølgelig! Tusinde tak for hjælpen!
Og ja, er det en historie man må se?
Jeg har den desværre ikke skrevet ind på computer, men skriver den gerne ind, hvis du ønsker det det må dog lige blive senere, da jeg er nødt til at smutte
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Gigl skriver: Jeg har den desværre ikke skrevet ind på computer, men skriver den gerne ind, hvis du ønsker det det må dog lige blive senere, da jeg er nødt til at smutte
Hvis du gider må du virkelig gerne Altså bare sådan i stikord
Anonym skriver: Hej pædagoger og andre hvis I kan hjælpe Jeg står som studerende og skal lave et projekt i vuggestue. Det må meget gerne være noget kropsligt, da mit liniefag på studiet hedder sundhed,krop og bevægelse. Jeg er ikke så meget til sanglege, men gerne noget med gang i til en flok drenge mellem 2 og 3 år Mit fokus i aktiviteten lægger på Voksen-barn relationer, så jeg skal også gerne være en aktiv deltager Håber nogen vil hjælpe
Hej pædagoger og andre hvis I kan hjælpe
Jeg står som studerende og skal lave et projekt i vuggestue. Det må meget gerne være noget kropsligt, da mit liniefag på studiet hedder sundhed,krop og bevægelse.
Jeg er ikke så meget til sanglege, men gerne noget med gang i til en flok drenge mellem 2 og 3 år
Mit fokus i aktiviteten lægger på Voksen-barn relationer, så jeg skal også gerne være en aktiv deltager
Håber nogen vil hjælpe
Jeg følger osse lige med her, er osse i praktik i en vuggestue
Kay skriver: ja jeg havde også en skidt 3 md's praktik unden rigtig pædagogik.. og sjovt nok også i en vuggestue... men for dælen de små poder er dem der har aller mest brug for det... det er deres første møde med institutions verdenen hvor de skal befinde sig... ja resten af livet... med resten af livet mener jeg jo i forhold til at en arbejdsplads og pleje hjem og mange andre ting jo i virkeligheden (i altfald ifølge mange pædagogiske teoretikere) er institutioner
ja jeg havde også en skidt 3 md's praktik unden rigtig pædagogik.. og sjovt nok også i en vuggestue... men for dælen de små poder er dem der har aller mest brug for det... det er deres første møde med institutions verdenen hvor de skal befinde sig... ja resten af livet...
med resten af livet mener jeg jo i forhold til at en arbejdsplads og pleje hjem og mange andre ting jo i virkeligheden (i altfald ifølge mange pædagogiske teoretikere) er institutioner
ja lige præcis- det er så vigtigt at man giver dem en god start og i det hele taget en god oplevelse
Anonym skriver: Hvis du gider må du virkelig gerne Altså bare sådan i stikord
Hm, undskyld jeg ikke lige fik vendt tilbage tildig i aftes, men jeg glemte det ognu kan jeg ikke finde mine papirer med historien på :/ øv..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128