dåb/navngivnings fest hvornår???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2012

Kay

Maise86 skriver:

Begge mine børn er døbt da de var 2,5 mdr. Jeg synes bestemt der er en fordel i at børnene ikke er så store. 

Hvis i har god hjælp fra familie og venneslog det ikke skal være detkæmper prinsesse bryllup ville jeg ikke have betænkeligheder i at gøre det slut september.

Held og lykke med det hele!

det har vi... min svigerinde er konditor og vil gerne lave kagen min far vil gerne grille og resten af familien vil gerne hjælpe med maden...

vi tænker at grille nogle stege og pølser... salat bar, kartoffelsalat, flute, frikadeller, måske en gang pasta med pesto og taziki   så det er ikke så voldsomt... og så smutter kæresten nok en tur til tyskland og henter drikkevare... og gæstelisten siger 58 mennesker + os selv...

bordpynten kunne jeg faktisk allerede starte på nu... for jeg ved hvordan det skal se ud... hihi...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2012

Kay

Maja84 skriver:

Kan man måske godt, men da min søn er født for tidligt, er det svært for mig at svare på, men jo tror jeg godt man kunne, kommer jo også an på rigtig meget

det er det... der kan ske en masse... men heldigvis behøver vi ikke bestille lokale længe i forvejen så vi kan lade det stå åbent til når baby bliver født...

Anmeld

21. januar 2012

Maise86

Kay skriver:

det har vi... min svigerinde er konditor og vil gerne lave kagen min far vil gerne grille og resten af familien vil gerne hjælpe med maden...

vi tænker at grille nogle stege og pølser... salat bar, kartoffelsalat, flute, frikadeller, måske en gang pasta med pesto og taziki   så det er ikke så voldsomt... og så smutter kæresten nok en tur til tyskland og henter drikkevare... og gæstelisten siger 58 mennesker + os selv...

bordpynten kunne jeg faktisk allerede starte på nu... for jeg ved hvordan det skal se ud... hihi...

Så Synes jeg bare i skal gøre det! Det lyder som om det er det I har mest lyst til :-)

Anmeld

21. januar 2012

Kay

Maise86 skriver:

Så Synes jeg bare i skal gøre det! Det lyder som om det er det I har mest lyst til :-)

ja... men vi kan jo stagtens stå med en masse ideer nu... det er vores første barn og vi har ingen anelse om hvad man kan "klare" så kort efter fødslen

Anmeld

21. januar 2012

Kløver

Kay skriver:

det er det... der kan ske en masse... men heldigvis behøver vi ikke bestille lokale længe i forvejen så vi kan lade det stå åbent til når baby bliver født...

Jeg planlagde stort set hele dåben inden min søn blev født og lavede indbydelser osv, og er jeg glad for i dag, at man ikke skulle stå med alt det, for er rigtig meget, også derfor vi holder bryllup inden lillepigen kommer til ;-) men ville nok anbefale at vente til de er 2 mdr, når der så meget man generelt står med som nybagte forældre

Anmeld

21. januar 2012

Kløver

Kay skriver:

Jeg planlagde stort set hele dåben inden min søn blev født og lavede indbydelser osv, og er jeg glad for i dag, at man ikke skulle stå med alt det, for er rigtig meget, også derfor vi holder bryllup inden lillepigen kommer til ;-) men ville nok anbefale at vente til de er 2 mdr, når der så meget man generelt står med som nybagte forældre

Anmeld

21. januar 2012

norenberg

Kay skriver:

starten af september er udelukket da vores bedste venner skal giftes der men slut september tænker vi...

3 uger? var det dit første barn og havde du overskud til det hele så kort tid efter?? sys det lydder sejt...

Ja det var med min den første som jeg enda endte i akut kejsersnit med og efterfølgende betændelse i maven, trods det lavede jeg selv det hele til dåben og dækkede borde osv....ved min anden fødsel 4 år senere fødte jeg normalt og var hjemme efter 3 timer og var frisk dagen efter..

Anmeld

21. januar 2012

Koen.

Lærke var 8 uger da hun blev døbt

Anmeld

21. januar 2012

Kay

Maja84 skriver:

oki tak for rådet

Anmeld

21. januar 2012

Kay

norenberg skriver:

Ja det var med min den første som jeg enda endte i akut kejsersnit med og efterfølgende betændelse i maven, trods det lavede jeg selv det hele til dåben og dækkede borde osv....ved min anden fødsel 4 år senere fødte jeg normalt og var hjemme efter 3 timer og var frisk dagen efter..

jamen så er du jo bare sej!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.