dåb/navngivnings fest hvornår???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2012

Kay

Frk.S skriver:

Jeg tror måske det er lidt forskelligt fra sted til sted.

Jeg kunne få lov at gå 14 dage over (Randers). De ville ikke sætte igang før (så længe baby var ok selvfølgelig) med mindre man var meget overvægtig, var over 35 eller var blevet kunstigt befrugtet.
Jeg ved ikke lige hvofor de havde de kriterier. Men hvis dette var tilfældet, kunne man blive sat i gang 10 dage over.

Jeg TROR dog det er blevet lavet om (eller bliver det snart) så alle bliver sat i gang senest efter 10 dage.

MEN det kan jo også sagtens være du føder til tiden - eller måske ennda lidt før. Det var meget nemmere at planlægge hvis man vidste hvornår, hva'?

jeps hvis jeg bare havde dato og tid... der kommer h*n ud til os... så ville det dælemer være dejligt... samtidig vil jeg gerne bestille et glad og nemt barn der sover igennem fra starten og en amning der bare går som smurt... 

ja ja drømme kan man jo altid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2012

Kay

Benjamins'mor skriver:

Nej, det ville jeg ikke.

Man skal jo booke alt i god tid, og der er så mange forberedelser, og hvis i oven i købet skal holde bryllup samtidig, så tror jeg personligt selv jeg ville vente.

Men det er jo op til den enkelte person.

det med lokale er ikke noget problem at booke sent... og hvad skal mere bookes i god tid?

er det fordi du ikke mener det er smart at planlægge det hele med dato inden baby er født?? 

Anmeld

21. januar 2012

Kay

Happiness skriver:

Lukas var lidt under 3 mdr. Synes godt du kan gøre det år den bette er 1-2mdr.

Men I kan jo sagens gøre det i slut september, eller oktober, så længe selve maden bliver indenfor. 

ja det er også det jeg tænker... vielse uden dørs og maden indendørs

Anmeld

21. januar 2012

Benjamins'mor

Kay skriver:

det med lokale er ikke noget problem at booke sent... og hvad skal mere bookes i god tid?

er det fordi du ikke mener det er smart at planlægge det hele med dato inden baby er født?? 

Jo, det kan man sagtens, men jeg syntes bare det krævede så meget tid og planlægning at tidligere ville have været for stressende for mig.

Vi lejede også duge.

Anmeld

21. januar 2012

Kay

Benjamins'mor skriver:

Jo, det kan man sagtens, men jeg syntes bare det krævede så meget tid og planlægning at tidligere ville have været for stressende for mig.

Vi lejede også duge.

oki... jeg frygter også lidt at det kan blive for stressende... derfor jeg spørg så meget ind til det folk skriver

Anmeld

21. januar 2012

Benjamins'mor

Kay skriver:

oki... jeg frygter også lidt at det kan blive for stressende... derfor jeg spørg så meget ind til det folk skriver

Det jo også fair nok.

Anmeld

21. januar 2012

Kløver

Kay skriver:

hanjkokom5vtiugevi havde jo planlagt bryllup... men var jo så heldig at blive gravid.. med termin et par dage efter vores planlagte dato... vi vil så gerne holde bryllup og navngivning sammen... som en stille og rolig familie begiven hed... ingen store prinsessedrømme (det har jeg aldrig haft)... men en buffet med noget lækker salat og kød på grillen og andet tilbehør... og så noget kage til kaffen samt noget guff....

hvornår holdte i Dåb/navngivning??

hvor tidlig efter fødslen er man klar til det???

har termin 9 august... og ville gerne vies udendørs... så der skal ikke gå mange måneder efter jo....

Daniel var 3.5 mdr da han kom 5 uger før tid, denne gang har vi sat dato til 2.5 mdr efter termin. Skal i holde bryllup sammen med er 2.5 - 3.5 mdr nok meget passende vi havde også sat dato for bryllup, og blev gravid, og havde 3 mdr inden, så vi holdte i stedet dåb og valgt at blive gift nu her til feb i stedet

Anmeld

21. januar 2012

Kay

Maja84 skriver:

Daniel var 3.5 mdr da han kom 5 uger før tid, denne gang har vi sat dato til 2.5 mdr efter termin. Skal i holde bryllup sammen med er 2.5 - 3.5 mdr nok meget passende vi havde også sat dato for bryllup, og blev gravid, og havde 3 mdr inden, så vi holdte i stedet dåb og valgt at blive gift nu her til feb i stedet

du ville ikke vælge at gøre det 1.5 måned efter?

Anmeld

21. januar 2012

Maise86

Begge mine børn er døbt da de var 2,5 mdr. Jeg synes bestemt der er en fordel i at børnene ikke er så store. 

Hvis i har god hjælp fra familie og venneslog det ikke skal være detkæmper prinsesse bryllup ville jeg ikke have betænkeligheder i at gøre det slut september.

Held og lykke med det hele!

Anmeld

21. januar 2012

Kløver

Kan man måske godt, men da min søn er født for tidligt, er det svært for mig at svare på, men jo tror jeg godt man kunne, kommer jo også an på rigtig meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.