Er det i orden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Ja, hvorfor ikke?

jeg snakker selv bedst med mænd så hvis min kæreste pludselig sagde stop så ville jeg ikke have nogen rigtig at snakke med og få aflastet når jeg følte mig presset...

Så ville aldrig sige nej til det den anden vej heller ikke selvom det var megasvært da han mens jeg var gravid skulle mødes med en gammel veninde.. ej mine hormoner rasede inden i og fik helt hovedpine for jeg nægtede at tænke de tanker min hormonbelastede hjerne gerne ville bringe frem..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2012

Nattøs

Vi har begge venner af det modsatte køn og vi går meget ind for tillid. Jeg ville måske undre mig lidt, hvis han fik en HELT nyt veninde. Men gamle veninder som pludselig vender tilbage og har fået kæreste osv, ville jeg ikke have nogen problemer med. Så længe at jeg må møde vedkommen 

Jeg skal snart selv møde en af hans gamle veninder, som lige har fået kontakt til ham efter mange år.  Vi skal besøge hende og hendes familie snart. 

Anmeld

28. februar 2012

Steph_Laurits

Omsorgsgiver skriver:

Må indrømme at jeg nok ville have svært ved det hvis min kæreste fandt sig en veninde. Ville synes det var mærkeligt. Men nu er jeg også den jaloux type.

Anmeld

29. februar 2012

Darling<3

Ved jeg ville få en hjerneblødning på højeste plan, og det ser jeg intet galt i overhovedet!!Min mand har mig og MINE veninder og jeg har ham og HANS venner..

Anmeld

29. februar 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg kan overhovedet ikke se, det kan være et problem - min mand har flere gode "veninder" i forbindelse med sin hobby, og jeg har en håndfuld mandlige venner - absolut ingen problemer i det.

For mig ville det være lige så fjollet at spørge, om det var ok, at ens mand havde en kammerat, der havde fuldskæg/var rødhåret/to meter høj - jeg tillægger altså ikke kønnet så stor vægt, at dét alene skulle udelukke et venskab mellem mennesker, der "svinger".

Hvis man ikke stoler på hinanden, skal man måske ikke være sammen - jeg ville blive tosset, hvis min mand ville begrænse MINE venskaber.

Anmeld

29. februar 2012

mor til 2 skønne piger .

herhjemme har vi venner af modsatte køn uden problemer jeg  , synes ikke man skal bestemme hvad venner den anden har .

for har det sådan at hvis ens kæreste vil være en utro så kan man ikke forhindre det selvom man gerne vil at sætte begrænsinger ødelægger et forhold på længere sigt .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.