Er det i orden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er det i orden, at ens partner finder en ny ven af det modsatte køn?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.399 visninger
15 svar
0 synes godt om
21. januar 2012

JeNoVa

Er det i orden, at ens partner finder en ny ven af det modsatte køn? Vil der i øvrigt være andre begrænsninger eller krav. Begrund gerne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2012

SussieThyssen

JeNoVa skriver:

Er det i orden, at ens partner finder en ny ven af det modsatte køn? Vil der i øvrigt være andre begrænsninger eller krav. Begrund gerne.

Ja selvfølgelig.
Venner bestemmes ikke af køn men af kemi og sind.

Begrænsninger?? Næ..et venskab er da et venskab, og så længe det er på det plan, så er der da intet i vejen med det.

Her i huset har vi hver især venner af begge køn og i alle aldre, og heldigvis også en masse fællesvenner.

At være jaloux er noget pjat, som der bestemt ikke er nogen grund til...man ejer jo ikke hinanden.

Kærligst
Sussie

Anmeld

21. januar 2012

Silas&Mille

SussieThyssen skriver:

Ja selvfølgelig.

Begrænsninger?? Næ..et venskab er da et venskab, og så længe det er på det plan, så er der da intet i vejen med det.

Her i huset har vi hver især venner af begge køn og i alle aldre, og heldigvis også en masse fællesvenner.

At være jaloux er noget pjat, som der bestemt ikke er nogen grund til...man ejer jo ikke hinanden.

Kærligst
Sussie

Kunne ikke skrive det bedre selv 

Anmeld

21. januar 2012

maria_wlt

Her i huset har vi igen problemer med det.. (Min mand er en følsom sag så han tænker måske lidt sig eget) Men grund er der ikke til noget

Så vi har venner af det modsatte køn

Anmeld

21. januar 2012

B&J

Self må han den min kæreste fand en ny veninde for ½år siden hun er super sød

Anmeld

21. januar 2012

Dinna88

Ja da

Jeg har det som regl bedst i selskab med det modsatte køn, så hvis min kæreste begrænsede mig på den måde, så ville jeg blive skør. Tænk hvis man skulle begrænse en person der er til begge køn...  

Anmeld

21. januar 2012

MariaJ

Som udgangspunkt, ja, men vil sige at det kommer lidt an på hvordan han håndterer det i praksis, om det er noget der kan blive et problem i parforholdet. Hvis han indimellem ser veninden, hvor du også er tilstede, inviterer hende med hjem og lader hende blive en del af jeres venneflok, så kan jeg overhovedet ikke se, at det skulle være et problem. Hvis han kun mødes med hende, når du ikke er der, så ville jeg nok synes det var lidt mærkeligt.

Anmeld

21. januar 2012

JeNoVa

Tak for jeres svar. Jeg ville heller ikke selv have et problem med, at min mand fandt en ny veninde, så længe at han ikke ville have et problem med at jeg også kunne møde hende. Jeg kender dog folk, der ikke synes, det er i orden, så jeg skulle lige vejre stemningen.

Anmeld

21. januar 2012

twinboys

SussieThyssen skriver:

Ja selvfølgelig.

Kærligst
Sussie

Anmeld

21. januar 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Må indrømme at jeg nok ville have svært ved det hvis min kæreste fandt sig en veninde. Ville synes det var mærkeligt. Men nu er jeg også den jaloux type.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.