modtaget tøj med pletter, hvordan sendes retur+ tilbagebetal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2012

Sildefisk

numsefisk skriver:

Altså skal lige være med, er det kun dehejstes hun har lagt med der var pletter på? For hvis det du har købt er som det skal være, er hun ikk forpliget til at tage retur.

Erdet derimod det du har købt, deR er fejl eller mangle ved skal du holdes helt skade fri.

Hun skal altså betale alt tilbage og betale retur Porto plus attest forbevis af afsendelse så du har bevis for det er sendt.

Nej det er også det jeg har købt, ellers ville jeg ikke klage.

Det er et par bukser og 2 bluser som der er pletter på, derudover er meget af det meget forvasket/ brugt!

Jeg har sendt tøjet retur, håber hun er ærlig og giver mig mine penge. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2012

morethanperfect

myr81 skriver:

Nej det er også det jeg har købt, ellers ville jeg ikke klage.

Det er et par bukser og 2 bluser som der er pletter på, derudover er meget af det meget forvasket/ brugt!

Jeg har sendt tøjet retur, håber hun er ærlig og giver mig mine penge. 

Åhh .. Det er sket en gang hos mig , og jeg overførte pengene , og fik så  trøjen bagefter ..
Jeg syns man skal overfører pengene først lige gyldig hvad

Der er mega træls når folk ikke oplyser om pletter eller vaskefnuller ! 

Anmeld

21. januar 2012

Sildefisk

morethanperfect skriver:

Åhh .. Det er sket en gang hos mig , og jeg overførte pengene , og fik så  trøjen bagefter ..
Jeg syns man skal overfører pengene først lige gyldig hvad

Der er mega træls når folk ikke oplyser om pletter eller vaskefnuller ! 

ja set i bakspejlet, burde jeg nok have krævet pengene retur først. Men snyder hun mig, skal jeg gøre alt for at få hjælp gennem support. Hun tilbød dog selv at give pengene tilbage, så jeg tror det bedste 

Anmeld

21. januar 2012

morethanperfect

myr81 skriver:

ja set i bakspejlet, burde jeg nok have krævet pengene retur først. Men snyder hun mig, skal jeg gøre alt for at få hjælp gennem support. Hun tilbød dog selv at give pengene tilbage, så jeg tror det bedste 

Ja vi må håber det bedste  

Anmeld

21. januar 2012

Sildefisk

morethanperfect skriver:

Ja vi må håber det bedste  

Anmeld

21. januar 2012

gonefishing

myr81 skriver:

Ja som i min tidliger tråd har jeg jo købt noget tøj af en bruger på ts, som bestemt ikke levede op til forventningerne sælger er efter mundhuggeri gået med til at tilbage betale mig, hvis jeg sender tøjet retur, men hvordan gøres dette, hun vil have tøjet først, hvilke vel er standard, men hvad så med  mine penge, hun vil jo nok stadig sige at pletterne ikke er slemme, at der ikke er nogen osv?

Kan du ikke sende tøjet pr efterkrav?

Anmeld

21. januar 2012

Sildefisk

Flodkilling skriver:

Kan du ikke sende tøjet pr efterkrav?

har sendt det 

Anmeld

21. januar 2012

gonefishing

myr81 skriver:

har sendt det 

Når ja ok.. hehe så kan jeg godt se det ikke lige hjælper men håber alt går som det skal.

Anmeld

21. januar 2012

Sildefisk

Flodkilling skriver:

Når ja ok.. hehe så kan jeg godt se det ikke lige hjælper men håber alt går som det skal.

Anmeld

22. januar 2012

Pige2009

myr81 skriver:

ja det er mega træls, især fordi sælger lige blev smæk fornærmet over at jeg sagde ja tak til HENDES tilbud om at få pengene tilbage. Hun mente nærmest jeg er åndssvag fordi hun har sendt noget med gratis- med pletter!

Det siger mest om hende - håber du får pengene retur!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.