modtaget tøj med pletter, hvordan sendes retur+ tilbagebetal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

984 visninger
19 svar
0 synes godt om
20. januar 2012

Sildefisk

Ja som i min tidliger tråd har jeg jo købt noget tøj af en bruger på ts, som bestemt ikke levede op til forventningerne sælger er efter mundhuggeri gået med til at tilbage betale mig, hvis jeg sender tøjet retur, men hvordan gøres dette, hun vil have tøjet først, hvilke vel er standard, men hvad så med  mine penge, hun vil jo nok stadig sige at pletterne ikke er slemme, at der ikke er nogen osv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2012

come2

myr81 skriver:

Ja som i min tidliger tråd har jeg jo købt noget tøj af en bruger på ts, som bestemt ikke levede op til forventningerne sælger er efter mundhuggeri gået med til at tilbage betale mig, hvis jeg sender tøjet retur, men hvordan gøres dette, hun vil have tøjet først, hvilke vel er standard, men hvad så med  mine penge, hun vil jo nok stadig sige at pletterne ikke er slemme, at der ikke er nogen osv?

Hvor mange penge drejer det sig ca. om?

Anmeld

20. januar 2012

Sildefisk

come2 skriver:

Hvor mange penge drejer det sig ca. om?

ca 592kr hvis det er uden porto og den betaler jeg jo

Anmeld

20. januar 2012

come2

myr81 skriver:

ca 592kr hvis det er uden porto og den betaler jeg jo

Puha ja det er mange penge der kan risikere at gå i vasken.

Jeg ved sku ik om jeg ville turde sende det tilbage

Anmeld

20. januar 2012

AndreasMor84

myr81 skriver:

HuHviHvilHvilkHvilkeJa som i min tidliger tråd har jeg jo købt noget tøj af en bruger på ts, som bestemt ikke levede op til forventningerne sælger er efter mundhuggeri gået med til at tilbage betale mig, hvis jeg sender tøjet retur, men hvordan gøres dette, hun vil have tøjet først, hvilke vel er standard, men hvad så med  mine penge, hun vil jo nok stadig sige at pletterne ikke er slemme, at der ikke er nogen osv?

Hvilken slags pletterdrejer det sig om? Det ku jo være du selv ku få det væk men det er selvfølgelig rigtig ærgeligt når det er så mange penge det drejer sig om

Anmeld

21. januar 2012

Sildefisk

AndreasMor2011 skriver:

Hvilken slags pletterdrejer det sig om? Det ku jo være du selv ku få det væk men det er selvfølgelig rigtig ærgeligt når det er så mange penge det drejer sig om

Chokolade agtige pletter og må ærligt indrømme at det gider jeg ikke have mas med, jeg spurgte specifikt til pletter, fordi det køber jeg ikke.

Anmeld

21. januar 2012

Pige2009

myr81 skriver:

Tag billeder af tøjet med pletter inden du sender retur. Du har vel intet at tabe ved at sende tøjet retur, hvis du alligevel ikke havde tænkt dig at bruge det

Men hold da op, hvor er det træls, at man ikke er ærlig omkrig det

Anmeld

21. januar 2012

Sildefisk

Baagøe skriver:

Tag billeder af tøjet med pletter inden du sender retur. Du har vel intet at tabe ved at sende tøjet retur, hvis du alligevel ikke havde tænkt dig at bruge det

Men hold da op, hvor er det træls, at man ikke er ærlig omkrig det

ja det er mega træls, især fordi sælger lige blev smæk fornærmet over at jeg sagde ja tak til HENDES tilbud om at få pengene tilbage. Hun mente nærmest jeg er åndssvag fordi hun har sendt noget med gratis- med pletter!

Anmeld

21. januar 2012

sarahb

Kan private ikke sende pr efterkrav eller ligende...

Anmeld

21. januar 2012

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Altså skal lige være med, er det kun dehejstes hun har lagt med der var pletter på? For hvis det du har købt er som det skal være, er hun ikk forpliget til at tage retur.

Erdet derimod det du har købt, deR er fejl eller mangle ved skal du holdes helt skade fri.

Hun skal altså betale alt tilbage og betale retur Porto plus attest forbevis af afsendelse så du har bevis for det er sendt.

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.