Bella Elina - billeder + lille update, 25 dage gammel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2012

B&J

nååååå såååå lille også super dejlig, smuk, sikke et øjnesten hun er

super fantastiske billeder.. der er ikke noget bedre ind dejlige gode biller af ens barn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2012

lilledittemor

Skønne Jønne skriver:

Ej puha svamp stakkels pige dog ....

Hvor hvid må tungen være??? For vores lillemand har da også lidt Hvidt på tungen, men tænkte da også at det bare var mælken

Det er åbentbart ikke noget som generer hende heldigvis.

Hendes er hvid "på midten".. ikke hele tungen. Men SP sagde at det kunne ses ved at den hvide kant var ret "skarp".. den "flyder ikke ud" på tungen, hvis du forstår?

http://www.sygeborn.dk/frame.cfm/cms/id=568/sprog=1/grp=2/menu=1/

Jeg fandt det her billede på google.. det ligner det min datter har.

Anmeld

20. januar 2012

lilledittemor

Himmelsmil skriver:

Wow hvor er hun smuk - og det er nogle rigtig dejlige billeder!

ih tak

Anmeld

20. januar 2012

lilledittemor

ledermus skriver:

super gode billeder af en smuk lille pige...Synes billederne ser meget professionelle ud

tusind tak

jeg har dog også gået på foto-skole for mange år siden

Anmeld

20. januar 2012

lilledittemor

Gry91 skriver:

Rigtig gode billeder af jeres lille prinsesse 

tusind tak

Anmeld

20. januar 2012

lilledittemor

B&J skriver:

nååååå såååå lille også super dejlig, smuk, sikke et øjnesten hun er

super fantastiske billeder.. der er ikke noget bedre ind dejlige gode biller af ens barn

tusind tak

nej - gode billeder er guld værd!

Anmeld

20. januar 2012

B&J

Ditte_Marie skriver:

tusind tak

nej - gode billeder er guld værd!

jaaa det er de

Anmeld

20. januar 2012

Skønne Jønne

Ditte_Marie skriver:

Det er åbentbart ikke noget som generer hende heldigvis.

Hendes er hvid "på midten".. ikke hele tungen. Men SP sagde at det kunne ses ved at den hvide kant var ret "skarp".. den "flyder ikke ud" på tungen, hvis du forstår?

http://www.sygeborn.dk/frame.cfm/cms/id=568/sprog=1/grp=2/menu=1/

Jeg fandt det her billede på google.. det ligner det min datter har.

Ej hvor godt hun ikke er generet af det!!! Her døjer vi med øjenbrtændelse - men det er næsten væk nu heldigvis... Tror sådan noget er værst for forældrene - for de smÅ pus virker jo slet ikke generet af det

Anmeld

20. januar 2012

lilledittemor

Skønne Jønne skriver:

Ej hvor godt hun ikke er generet af det!!! Her døjer vi med øjenbrtændelse - men det er næsten væk nu heldigvis... Tror sådan noget er værst for forældrene - for de smÅ pus virker jo slet ikke generet af det

Åh - her hun har også øjenbetændelse. Det eneste der generer hende er når hun får øjendråber mens hun er vågen, så jeg prøver at give hende dem mens hun er ved at falde i søvn.

Jeg hader selv øjendråber - så synes at det er synd men ja, det er nok værst for forældrene.

Anmeld

20. januar 2012

Laura.

Ditte_Marie skriver:

Jeg skulle lige prøve at tage nogle billeder af vores dejlige datter <3 Vi vil nemlig gerne have nogle kæmpe billeder i vores soveværelse, i stil med disse.

Dog er det kun en prøve - for forholdene var ikke som de skulle være, og det kan desværre ses på billederne.

Men ville lige dele dem alligevel

SP har været på besøg i dag. Bella er vokset 1cm og er nu 56cm. Hun har øget sin vægt med 800gram på ca. 2 uger og vejer nu 4800gram (: Siden vi kom hjem fra hospitalet for ca. 3 uger siden, har hun taget 1200gram på <3 Vores lille tyksak, hun har fået dejlige runde kinder (:

Hun har desværre både øjenbetændelse (dog er det næsten væk), forkølelse og nu siger SP at hun har trøske - men hun virker ikke generet af det. Hun er den mest tapre og blide baby jeg nogensinde har oplevet, hun græder stort set aldrig.

Dog kan det slim i halsen godt genere hende lidt om natten - men alligevel vågner hun kun to gange på en nat for at få mad, og hun har fået en ret fast rytme <3 det er dejligt, så er mor og far ret friske (:

Det er fantastisk at være mor <3 og virkelig nemt synes jeg (:

Billederne

1. (prøve) - fusser
  2. (prøve) - Bella Elina <3
  3. (prøve) - Mors forlovelsesring
  4. (prøve) - Blid baby
  5. Far og datter - sov godt <3

Hun er bare SÅ smuk, og det samme må jeg sige om din ring.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.