Bella Elina - billeder + lille update, 25 dage gammel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.358 visninger
43 svar
0 synes godt om
20. januar 2012

lilledittemor

Jeg skulle lige prøve at tage nogle billeder af vores dejlige datter <3 Vi vil nemlig gerne have nogle kæmpe billeder i vores soveværelse, i stil med disse.

Dog er det kun en prøve - for forholdene var ikke som de skulle være, og det kan desværre ses på billederne.

Men ville lige dele dem alligevel

SP har været på besøg i dag. Bella er vokset 1cm og er nu 56cm. Hun har øget sin vægt med 800gram på ca. 2 uger og vejer nu 4800gram (: Siden vi kom hjem fra hospitalet for ca. 3 uger siden, har hun taget 1200gram på <3 Vores lille tyksak, hun har fået dejlige runde kinder (:

Hun har desværre både øjenbetændelse (dog er det næsten væk), forkølelse og nu siger SP at hun har trøske - men hun virker ikke generet af det. Hun er den mest tapre og blide baby jeg nogensinde har oplevet, hun græder stort set aldrig.

Dog kan det slim i halsen godt genere hende lidt om natten - men alligevel vågner hun kun to gange på en nat for at få mad, og hun har fået en ret fast rytme <3 det er dejligt, så er mor og far ret friske (:

Det er fantastisk at være mor <3 og virkelig nemt synes jeg (:

Billederne

1. (prøve) - fusser
  2. (prøve) - Bella Elina <3
  3. (prøve) - Mors forlovelsesring
  4. (prøve) - Blid baby
  5. Far og datter - sov godt <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2012

babymus77

Ihh nogle gode billeder ;-) Dem kan i godt være stolte af;-)

Anmeld

20. januar 2012

Dianaaa

iih hun ser dejlig ud !

gode billeder

Anmeld

20. januar 2012

Skønne Jønne

Jeg synes nu alligevel det er nogle skønne billeder

Min lille Hjalte er 15 dage nu og jeg går også og leger med ideen om at tage nogle billeder lignende dine - men kan dog ikke gøre det nær så flot tror jeg

Hvad er det der trøske??? Slim i halsen?

Anmeld

20. januar 2012

come2

Ditte_Marie skriver:

Jeg skulle lige prøve at tage nogle billeder af vores dejlige datter <3 Vi vil nemlig gerne have nogle kæmpe billeder i vores soveværelse, i stil med disse.

Dog er det kun en prøve - for forholdene var ikke som de skulle være, og det kan desværre ses på billederne.

Men ville lige dele dem alligevel

SP har været på besøg i dag. Bella er vokset 1cm og er nu 56cm. Hun har øget sin vægt med 800gram på ca. 2 uger og vejer nu 4800gram (: Siden vi kom hjem fra hospitalet for ca. 3 uger siden, har hun taget 1200gram på <3 Vores lille tyksak, hun har fået dejlige runde kinder (:

Hun har desværre både øjenbetændelse (dog er det næsten væk), forkølelse og nu siger SP at hun har trøske - men hun virker ikke generet af det. Hun er den mest tapre og blide baby jeg nogensinde har oplevet, hun græder stort set aldrig.

Dog kan det slim i halsen godt genere hende lidt om natten - men alligevel vågner hun kun to gange på en nat for at få mad, og hun har fået en ret fast rytme <3 det er dejligt, så er mor og far ret friske (:

Det er fantastisk at være mor <3 og virkelig nemt synes jeg (:

Billederne

1. (prøve) - fusser
  2. (prøve) - Bella Elina <3
  3. (prøve) - Mors forlovelsesring
  4. (prøve) - Blid baby
  5. Far og datter - sov godt <3

Hun er godt nok den kønneste lille prinsesse jeg længe har set

Anmeld

20. januar 2012

lilledittemor

babymus77 skriver:

Ihh nogle gode billeder ;-) Dem kan i godt være stolte af;-)

Tak

Anmeld

20. januar 2012

lilledittemor

Dianaaa skriver:

iih hun ser dejlig ud !

gode billeder

Det synes jeg også

Tusind tak (:

Anmeld

20. januar 2012

lio

Hvor har hun fantastisk meget hår, skøn lille pige altså.

Anmeld

20. januar 2012

Kruse90

Hvor er det bare nogle gode billeder søøde

Anmeld

20. januar 2012

lilledittemor

Skønne Jønne skriver:

Jeg synes nu alligevel det er nogle skønne billeder

Min lille Hjalte er 15 dage nu og jeg går også og leger med ideen om at tage nogle billeder lignende dine - men kan dog ikke gøre det nær så flot tror jeg

Hvad er det der trøske??? Slim i halsen?

Jo tak jeg ville ellers gerne have haft en prof til det. Men der blev vi alligevel lidt nærige og syntes at 3000kr var for dyrt. Trøske er en svamp i munden - hun har den kun på tungen, så hendes tunge er hvid. Vi troede bare at det var fordi hun får MME

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.