Dårlig ts handel, pletter.. hvad gør jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2012

sarahb

myr81 skriver:

Nej det ville jeg heller aldrig kunne drømme om! De ting, jeg har modtaget med pletter på, er så grelle, at jeg ingengang vil gå til genbrug med det!

Det er simpelthen for ulækkert!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2012

lio

Jeg har også prøvet det få gange på ts, og har enda annuleret en handel og måtte varen tilbage fordi den ikke lign. det beskrevet. Jeg har lært at spørge til billeder om det er som man ser og evt. få tilsendt "denplet man ikke kan se" og fnulder osv. det er så surt..

Anmeld

20. januar 2012

Sildefisk

update:

Sælger mener ikke der er noget problem fordi hun har givet mig nogle gratis bluser med ?  hun mener ikke at der er pletter på tingene, og har altså været sælger gennem mange år og har aldrig modtaget klager 

Men hun tilbyder at lade handlen gå tilbage hvilke jeg kun kan anerkende hende for 

Men hvordan foregår det i praksis? jeg sender tøjet og håber hun efterfølgende indbetaler pengene eller?

Anmeld

20. januar 2012

B&J

sender dig en kæmpe krammer det er sååå træls når folk lyver

Anmeld

20. januar 2012

Sildefisk

B&J skriver:

sender dig en kæmpe krammer det er sååå træls når folk lyver

Anmeld

20. januar 2012

Sildefisk

Äiti Bianca skriver:

Jeg har også prøvet det få gange på ts, og har enda annuleret en handel og måtte varen tilbage fordi den ikke lign. det beskrevet. Jeg har lært at spørge til billeder om det er som man ser og evt. få tilsendt "denplet man ikke kan se" og fnulder osv. det er så surt..

ja man lærer af sine fejl, skulle bare mene at når man direkte spørger ind til pletter, at man så får et ærligt svar? 

Anmeld

20. januar 2012

Sildefisk

sarahb skriver:

Det er simpelthen for ulækkert!!!

Ja 

Anmeld

20. januar 2012

lio

myr81 skriver:

ja man lærer af sine fejl, skulle bare mene at når man direkte spørger ind til pletter, at man så får et ærligt svar? 

Ja, jeg er helt enig med dig.

Anmeld

20. januar 2012

bullerbassen

myr81 skriver:

update:

Sælger mener ikke der er noget problem fordi hun har givet mig nogle gratis bluser med ?  hun mener ikke at der er pletter på tingene, og har altså været sælger gennem mange år og har aldrig modtaget klager 

Men hun tilbyder at lade handlen gå tilbage hvilke jeg kun kan anerkende hende for 

Men hvordan foregår det i praksis? jeg sender tøjet og håber hun efterfølgende indbetaler pengene eller?

Øv øv hvor er det altså trælst , uden at kunne sige det med sikkerhed, vil jeg da mene det. Foregår på samme måde bare den anden vej.

Hun overføre til dig og når du har pengene sender du tøjet..

Anmeld

24. januar 2012

Sildefisk

hun må have modtaget tøjet retur, har skrevet mail til hende idag- intet svar, hvad gør jeg? hvor længe skal jeg give hende?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.