Dårlig ts handel, pletter.. hvad gør jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.244 visninger
19 svar
0 synes godt om
20. januar 2012

Sildefisk

Hej har lige købt tøj af 2 forskellige brugere på ts og sikke en forskel. Den ene: super pænt tøj+ har lagt en bluse ekstra med- kan dårligt se tøjet har været på

Den anden:

Spørger specifikt sælger om der er pletter, hun skriver der kun er plet på den ene bluse, men det lægger man ikke mærke til. Modtager tøjet idag: 4 ting, 3 bluser og et par bukser er så beskidte/ chokolade agtige pletter, at jeg smider tøjet ud, når der er kommet en afklaring! der er yderligere en del tøj, der er så forvasket, nusset at jeg ikke vil give ham det på.

Dog er der da nogle ting som er ok.

Jeg har kontaktet sælger via mail og har citeret der hvor jeg spørger om der er pletter og hendes svar, spørger om hun vil give kompensation, ellers går jeg til support.

Dog har vi handlet via bank, så måske ts slet ikke vil hjælpe? de kan dog se vores samtale på annoncen, der jo nu er lukket?

Er så vred og skuffet! sælger selv og går super meget op i det er pænt og er noget jeg selv kan stå inde for!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2012

An&Jo

myr81 skriver:

Hej har lige købt tøj af 2 forskellige brugere på ts og sikke en forskel. Den ene: super pænt tøj+ har lagt en bluse ekstra med- kan dårligt se tøjet har været på

Den anden:

Spørger specifikt sælger om der er pletter, hun skriver der kun er det på den ene bluse men det lægger man ikke mærke til. Modtager tøjet idag: 4 ting, 3 bluser og et par bukser er så beskidte/ chokolade agtige pletter at jeg smider tøjet ud, når der er kommet en afklaring! der er yderligere en del tøj, der er så forvasket, nusset at jeg ikke vil give ham det på.

Jeg har kontaktet sælger via mail og har citeret der hvor jeg spørger om der er pletter og hendes svar, spørger om un vil give kompensation ellers går jeg til support.

Dog har vi handlet via bank, så måske ts slet ikke vil hjælpe? de kan dog se vores samtale på annoncen, der jo nu er lukket?

Er så vred og skuffet! sælger selv og går super meget op i det er pænt og er noget jeg selv kan stå inde for!

øv, det er så irriterende når folk lyver..

Har prøvet det samme.. det var bare ikke over TS, men en anden side, og skrev til æslger at jeg ville have en specifik vurdering af tøjet inden jeg sagde ja, og hun lovede at det var 100% iorden og der hverken var pletter eller at man kunne se det havde været brugt..

da jeg så modtog tøjet (købte vel at mærke for 1500kr af hende) så var det så grimt og plettet at jeg var nødt til at smide hele lortet ud, og det eneste jeg fik var en sviner fra sælger fordi jeg syntes det var grimt o ubrugeligt..

Anmeld

20. januar 2012

Sildefisk

Øv altså ja det scenarie frygter jeg også lidt, men så må jeg jo bare tage ved lære

Anmeld

20. januar 2012

Chr-Hei

myr81 skriver:

Den anden:

Spørger specifikt sælger om der er pletter, hun skriver der kun er plet på den ene bluse, men det lægger man ikke mærke til. Modtager tøjet idag: 4 ting, 3 bluser og et par bukser er så beskidte/ chokolade agtige pletter, at jeg smider tøjet ud, når der er kommet en afklaring! der er yderligere en del tøj, der er så forvasket, nusset at jeg ikke vil give ham det på.

Jeg har kontaktet sælger via mail og har citeret der hvor jeg spørger om der er pletter og hendes svar, spørger om hun vil give kompensation, ellers går jeg til support.

ØVØV hvor er det træls... Utrolig folk vil være det bekendte.. Men der er desværre ikke noget at gøre med mindre sælger selv vil refundere noget..
I har handlet over bank sikkert for at undgå trensales gebyr og derfor erstatter de ingenting.. Det er fejl som disse man betaler det ekstra gebyr for så refundere de nemlig...

Det kan nogle gange godt betale sig betale lidt ekstra..

Håber sælger bare har lidt dårlig smag i munden og refundere pengene..

Anmeld

20. januar 2012

sarahb

Forstår slet ikke hvordan man vil være det bekendt. Altså når mine unger har fået pletter på der ikke går af, ja så giver jeg det til organisationer eller smider det ud, vil da aldrig tage penge for det!

Håber virkelig du får dine penge igen!

Anmeld

20. januar 2012

Phoenix

Synes det er utroligt svingende kvalitet, når man køber via ts.

Forstår bare ikke folk kan få sig selv til at lyve, samt sælge tøj/ sko som er af så dårlig kvalitet at det nærmest er ubrugeligt. Det er bondefangeri og fusk i min verden. Og bliver så harm og skuffet, når jeg oplever dette  

Anmeld

20. januar 2012

Toshiba

myr81 skriver:

Den anden:

mener ikke du kan gå til support - da handlen ikke er gennemført ved dem - samt betalt deres gebyr.

Anmeld

20. januar 2012

Sildefisk

Chr-Hei skriver:

ØVØV hvor er det træls... Utrolig folk vil være det bekendte.. Men der er desværre ikke noget at gøre med mindre sælger selv vil refundere noget..
I har handlet over bank sikkert for at undgå trensales gebyr og derfor erstatter de ingenting.. Det er fejl som disse man betaler det ekstra gebyr for så refundere de nemlig...

Det kan nogle gange godt betale sig betale lidt ekstra..

Håber sælger bare har lidt dårlig smag i munden og refundere pengene..

Jeg kan kun håbe sælger vil/kan se det fra min side.

Men jeg forstår ikke hvordan man kan sælge sådanne ting?? Jeg går meget op i det, for vil da være ked af at få udtilfredse "kunder" og det får da selvfølgelig hvis tøjet ikke er iorden!

Anmeld

20. januar 2012

Sildefisk

Phoenix skriver:

Synes det er utroligt svingende kvalitet, når man køber via ts.

Forstår bare ikke folk kan få sig selv til at lyve, samt sælge tøj/ sko som er af så dårlig kvalitet at det nærmest er ubrugeligt. Det er bondefangeri og fusk i min verden. Og bliver så harm og skuffet, når jeg oplever dette  

Det er også mig ubegribeligt jeg mener, hvem faen gider betale for chokolade pletter på tøjet? Og hvem vil med god samvittighed sælge sådan noget videre?

Men til sælgers forsvar har hun ikke svaret endnu, så jeg kan jo håbe

Anmeld

20. januar 2012

Sildefisk

sarahb skriver:

Forstår slet ikke hvordan man vil være det bekendt. Altså når mine unger har fået pletter på der ikke går af, ja så giver jeg det til organisationer eller smider det ud, vil da aldrig tage penge for det!

Håber virkelig du får dine penge igen!

Nej det ville jeg heller aldrig kunne drømme om! De ting, jeg har modtaget med pletter på, er så grelle, at jeg ingengang vil gå til genbrug med det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.