Stooop, brems...vent

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2012

Ayasmor

B&J skriver:

ej hvor er det bare en fantastisk dygtig pige du har dig og dejligt det bare køre der ud af i børnehaven det må være så skønt..

og ja den berømte pause knap men dreng fylder 2år om en lille månede tiden flyver helt vildt afsted...

men sig endelig til hvis du finder den

Tak skal du have Ja tiden flyver nemlig... Haha, jeg skal nok lige smide en PB hvis jeg en dag støder på den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

B&J

Ayasmor skriver:

Tak skal du have Ja tiden flyver nemlig... Haha, jeg skal nok lige smide en PB hvis jeg en dag støder på den

JUBII håber ikke der går for langtid .. den er godt nok vær at finde

Anmeld

3. februar 2012

Steph_Laurits

Ayasmor skriver:

Det kan du også tro jeg er.. Selvom hun lige i øjeblikket liiige skal mærke efter hvor det nu er den grænse går

Gjorde hun også af og til i vuggeren. Men gør alle børn jo af og til :-)
Går den så går den. Hehe!

Anmeld

3. februar 2012

Ayasmor

StephanieJ skriver:

Gjorde hun også af og til i vuggeren. Men gør alle børn jo af og til :-)
Går den så går den. Hehe!

Ja det er jo også det.. Men hun kan nu stadig huske dig, når hun ser dit billede herinde.. det er lidt sjovt

Anmeld

3. februar 2012

Steph_Laurits

Ayasmor skriver:

Ja det er jo også det.. Men hun kan nu stadig huske dig, når hun ser dit billede herinde.. det er lidt sjovt

Det var da vildt
Må have gjort et stort indtryk Hehe.

Anmeld

3. februar 2012

Ayasmor

StephanieJ skriver:

Det var da vildt
Må have gjort et stort indtryk Hehe.

Ja det må du have

Anmeld

3. februar 2012

Steph_Laurits

Ayasmor skriver:

Ja det må du have

Hils hende endelig

Anmeld

4. februar 2012

Diana...

Ayasmor skriver:

Hvor er han altså bare sej.. Der sker bare så meget når de når denne alder. Ja det er skønt at hun har smidt den ble, det letter bare tingene en hel del, så det kan jeg godt forstå at du glæder dig til. Imorges var hun endda selv stået op (havde godt hørt hende, men tænkte at jeg liiige ville tage 10 min. mere), og da jeg kom ud 10 min efter for at lave morgenmad til hende, ja så havde hun selv været på toilet og lavet både det ene og det andet. Hun havde husket at vaske fingrer, for vandet løb stadig. Og sørme om hun da ikke også lige havde taget nattøjet af, og taget rent tøj på fra skabet af. Så kan det da næsten ikke blive nemmere De er så skønne de unger

haha hold nu K... hvor er hun dygtig og sød 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.