Stooop, brems...vent

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.542 visninger
17 svar
0 synes godt om
20. januar 2012

Ayasmor

Nogle gange ville jeg ønske at der var denne hersens berømte pauseknap. Synes tiden går virkelig stærkt med min lille pige som fyldte 3 for en mdr. siden. Et par mdr. før hun fyldte 3, smed hun bleen. Det er der ved at være rigtig godt styr på efterhånden, og hun har til og med selv sagt fra til natbleen også. Så i en lille uge har hun været 100% blefri. I mandags startede hun i børnehave, og det er bare gået ud over al forventning. Hun er glad for at være der, og vil faktisk ikke med hjem når jeg kommer og henter hende, og hvor er det skønt. Det er dejligt at hun allerede er så tryg ved at være der, og pædagogerne fortæller også at der intet er med hende i løbet af dagen, og at hun selv siger fra overfor de større børn.. Nå det blev vist lidt af en halvlang smørre, for ville egentlig bare lige fortælle at jeg er overrasket over at min lille pige ikke er så lille mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2012

roenlund

før man bliver forældre kan man slet ikke sætte sig ind i den der med at tiden går så stærkt at man har brug for pauseknappen... men tror alle forældre har tænkt på hvor dejligt det ville være hvis man kunne pause eller sætte tempoet lidt ned...

hvor er det dejligt at høre at at alt går godt med Aya, og alled e ting der sker lige nu...

Anmeld

20. januar 2012

Ayasmor

roenlund skriver:

før man bliver forældre kan man slet ikke sætte sig ind i den der med at tiden går så stærkt at man har brug for pauseknappen... men tror alle forældre har tænkt på hvor dejligt det ville være hvis man kunne pause eller sætte tempoet lidt ned...

hvor er det dejligt at høre at at alt går godt med Aya, og alled e ting der sker lige nu...

Nej lige præcis.. Før jeg selv fik Aya, synes jeg det var noget pjat, når min mor år efter år stod med tårer i øjenene på min fødselsdag og sagde at hun ikke kunne forstå det, for jeg var jo liiiige blevet født.. Men nu kan jeg virkelig sætte mig ind i den tankegang med at tiden flyver afsted.
Selvom det går stærkt nu, er det stadig fantastisk at følge hendes udvikling. Hun er en bestemt dame, med sine egne holdninger. Så nu mangler vi bare at få styr på de dumme ører, igen igen.

Anmeld

23. januar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg kender det alt for godt.

Vores pige fylder 3 år til marts. Hun bruger dog stadigvæk ble, men har lige afleveret sin sut til nisserne på loftet her i weekenden. Synes lige pludselig hun er blevet meget stor.

Anmeld

23. januar 2012

Ayasmor

MoarHvidovre skriver:

Jeg kender det alt for godt.

Vores pige fylder 3 år til marts. Hun bruger dog stadigvæk ble, men har lige afleveret sin sut til nisserne på loftet her i weekenden. Synes lige pludselig hun er blevet meget stor.

Ja det er godt nok helt vildt som de bare rykker i deres udvikling i denne tid. Hvor er det flot af hende at aflevere sutten selv

Jeg tager også mig selv i at tænke nogle gange, at hvor i alverden blev min lille baby pige af?

Anmeld

2. februar 2012

Steph_Laurits

Hun er bare SÅ god den skønne Aya

Skræmmende så ofte jeg tænker på hende - hun har virkelig gjort et indtryk på mig, du kan roligt være stolt

Anmeld

2. februar 2012

Diana...

Uhh hvor jeg kender det altså! Lucas har gået i børnehave i bom 3 måneder nu og der er sket SÅ meget efter han er startet børnehave. Sutterne blev afleveret i december han her nu også begynd at vise interresse for toilettet. Han er blevet så meget børnehave barn i den måde han snakker på og de ting han gør det er helt vild. Han bliver 3 om 19 dage 

Hvor er det dejligt at det bare går så godt og super flot hun har smidt bleen det er en af de ting jeg glæder mig meget til 

Anmeld

3. februar 2012

Ayasmor

StephanieJ skriver:

Hun er bare SÅ god den skønne Aya

Skræmmende så ofte jeg tænker på hende - hun har virkelig gjort et indtryk på mig, du kan roligt være stolt

Det kan du også tro jeg er.. Selvom hun lige i øjeblikket liiige skal mærke efter hvor det nu er den grænse går

Anmeld

3. februar 2012

Ayasmor

Uhh hvor jeg kender det altså! Lucas har gået i børnehave i bom 3 måneder nu og der er sket SÅ meget efter han er startet børnehave. Sutterne blev afleveret i december han her nu også begynd at vise interresse for toilettet. Han er blevet så meget børnehave barn i den måde han snakker på og de ting han gør det er helt vild. Han bliver 3 om 19 dage 

Hvor er det dejligt at det bare går så godt og super flot hun har smidt bleen det er en af de ting jeg glæder mig meget til 

Hvor er han altså bare sej.. Der sker bare så meget når de når denne alder. Ja det er skønt at hun har smidt den ble, det letter bare tingene en hel del, så det kan jeg godt forstå at du glæder dig til. Imorges var hun endda selv stået op (havde godt hørt hende, men tænkte at jeg liiige ville tage 10 min. mere), og da jeg kom ud 10 min efter for at lave morgenmad til hende, ja så havde hun selv været på toilet og lavet både det ene og det andet. Hun havde husket at vaske fingrer, for vandet løb stadig. Og sørme om hun da ikke også lige havde taget nattøjet af, og taget rent tøj på fra skabet af. Så kan det da næsten ikke blive nemmere De er så skønne de unger

Anmeld

3. februar 2012

B&J

ej hvor er det bare en fantastisk dygtig pige du har dig og dejligt det bare køre der ud af i børnehaven det må være så skønt..

og ja den berømte pause knap men dreng fylder 2år om en lille månede tiden flyver helt vildt afsted...

men sig endelig til hvis du finder den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.