Lige startet på job og barn syg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Anonym skriver:

Jeg havde faktisk også håbet på at min mand var anderledelse. Jeg står åbenbart med alt ansvaret selv, forstår godt fustrationen hos enlige forældre nu Føler bare at je intet kan gøre? for synes jeg er en endnu dårligere mor hvis jeg sender ham i VS, og hvis han bliver ringet hjem, er det mig de ringer efter, da manden ikke har mobil med!

Man skal være feberfri 1 døgn inden, at man må aflevere igen.

Undskyld, men jeg ville godt nok blive sur, hvis jeg opdagede der var nogen som afleverede et sygt barn og håbede på, at det ikke blev opdaget. Barnet ville smitte andre børn og så er der andre forældre som skulle blive hjemme. Det er bare no go i min verden.

Det er rigtig uheldigt, at man får barn syg når man lige kommer tilbage fra barsel. Jeg tror, at alle har oplevet, at få syge børn, hvor det bare passede så dårligt ind.

Håber du har fundet en løsning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2012

Mamman

Profilbillede for Mamman
K&S skriver:

Jeg var blevet rasende, hvis min mand havde sagt sådan - når man har valgt at få barn sammen, må man også deles om de "sure pligter"...! 

Jeg synes det er et fuldstændig uacceptabelt argument, han kommer med - men hvis han ikke kan tage fri, så må han jo bare tage sønnen med på job :-) 

Håber I finder en løsning :-) 

Anmeld

20. januar 2012

Carina:-)

MoarHvidovre skriver:

Undskyld, men jeg ville godt nok blive sur, hvis jeg opdagede der var nogen som afleverede et sygt barn og håbede på, at det ikke blev opdaget. Barnet ville smitte andre børn og så er der andre forældre som skulle blive hjemme. Det er bare no go i min verden.

Det er rigtig uheldigt, at man får barn syg når man lige kommer tilbage fra barsel. Jeg tror, at alle har oplevet, at få syge børn, hvor det bare passede så dårligt ind.

Enig.

+ at det for barnet jo er møgubehageligt at skulle i vs når det har det skidt....

Du må tage ansvar for dit barn,og ringe til din chef og sige det som det er.

At lyve sig syg er dumt især når dit barn lige har været syg.

Og så er det vist på tide at dig og din mand får en snak om børn,ansvar og ligestilling så du ikke står med det hele altid

Anmeld

20. januar 2012

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Enig.

+ at det for barnet jo er møgubehageligt at skulle i vs når det har det skidt....

Du må tage ansvar for dit barn,og ringe til din chef og sige det som det er.

At lyve sig syg er dumt især når dit barn lige har været syg.

Og så er det vist på tide at dig og din mand får en snak om børn,ansvar og ligestilling så du ikke står med det hele altid

Jeg står desværre med en masse kunder, så man kan ikke snakke med chefen om en fri dag, så jeg er syg i dag.

Kunne ikke være bekendet over for mit barn og de andre børn at sende ham i VS.

Jeg synes at det du skrev med at jeg skulle tage ansvar, hvad mener du egentlig med det? Jeg synes da at det er mit ansvar at sørge for mit barn, og er det ikke det jeg gør?

Anmeld

20. januar 2012

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Jeg ville også selv blive tosset, hvis der var andre børn syge i han VS, selvom at alle hoster og snotter. Han havde ikke feber igår.

Anmeld

20. januar 2012

AndreasMor84

Anonym skriver:

Jeg ville også selv blive tosset, hvis der var andre børn syge i han VS, selvom at alle hoster og snotter. Han havde ikke feber igår.

Nu må jeg som pæd i vuggestue lige blande mig - et barn kan sagtens være for syg til at komme i vug selvom det ik har feber! Og I må huske på, at det kræver noget mere af et barn at være halvsløj i vugg hvor der er larm, andre børn osv. end det gør at være hjemme hos mor eller far.
Jeg sender ofte halvsløje børn hjem fordi de simpelthen ikke har det godt, selvom de IKKE har feber.

Tænk på Jeres børn

Anmeld

20. januar 2012

Anonym trådstarter

AndreasMor2011 skriver:

Nu må jeg som pæd i vuggestue lige blande mig - et barn kan sagtens være for syg til at komme i vug selvom det ik har feber! Og I må huske på, at det kræver noget mere af et barn at være halvsløj i vugg hvor der er larm, andre børn osv. end det gør at være hjemme hos mor eller far.
Jeg sender ofte halvsløje børn hjem fordi de simpelthen ikke har det godt, selvom de IKKE har feber.

Tænk på Jeres børn

Jeg tænker også på mit barn, og det her indlæg handlede egentlig om at det var møg surt at have barn syg når jeg lige var startet på job. Selvom at jeg ikke ville sende mit barn i VS, så var det jo stadig en mulighed, ligesom at familien kunne passe, men ingen af de muligheder var brugbare. Men synes nu også jeg skrev i det indlæg hvor jeg nævnte at han kunne komme i VS, at det kunne jeg ikke få mig selv til ?

Anmeld

20. januar 2012

AndreasMor84

Anonym skriver:

Jeg tænker også på mit barn, og det her indlæg handlede egentlig om at det var møg surt at have barn syg når jeg lige var startet på job. Selvom at jeg ikke ville sende mit barn i VS, så var det jo stadig en mulighed, ligesom at familien kunne passe, men ingen af de muligheder var brugbare. Men synes nu også jeg skrev i det indlæg hvor jeg nævnte at han kunne komme i VS, at det kunne jeg ikke få mig selv til ?

Det ved jeg, men du skrev jo, at det stadig var en mulighed

Anmeld

20. januar 2012

Anonym trådstarter

AndreasMor2011 skriver:

Det ved jeg, men du skrev jo, at det stadig var en mulighed

Ja det ved jeg Men der erjo bare nogle muligheder der bare en no go, men stadig en mulighed.

Jeg putter med baby, og min chef er møg møg sur, men er glad for at han er hos mig, for han er så træt og pyldret hele tiden. ( Tror også der er en tand der driller nu, for han er meget hvis)

Anmeld

20. januar 2012

AndreasMor84

Anonym skriver:

Ja det ved jeg Men der erjo bare nogle muligheder der bare en no go, men stadig en mulighed.

Jeg putter med baby, og min chef er møg møg sur, men er glad for at han er hos mig, for han er så træt og pyldret hele tiden. ( Tror også der er en tand der driller nu, for han er meget hvis)

Bare surt at du som mor skal have dårlig samvittighed over at sku blive hjemme ved dit barn din chef ved jo at de ting følger med på en arbejdsplads

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.