Lige startet på job og barn syg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.551 visninger
20 svar
0 synes godt om
19. januar 2012

Anonym trådstarter

Hej.

Jeg synes jeg har et problem, vores datter er syg, hun har været syg fra mandag aften. Min sviger tog hende tirsdag, onsdag havde jeg fri, fik spurgt om fri torsdag, fordi jeg vidste at vores barn var syg, og hun sagde at det var ok med barn syg. Startede på job i torsdags efter barsel. Men nu er sagen den at den lille hoster, snotter, og er pyldret, min mand kan ikke tage fri siger han, har ringet til hele familien, og ingen kan passe hende.

Så jeg føler lidt at mit eneste valg er at lægge mig syg, men har det så skidt med det ( selvom at jeg ikke kan lide mit job ), fordi ay chefen helt sikker ikke tror på at jeg er syg.

Ej hvad havde i gjord?? håber da på at han er mega frisk i morgen tidlig,men trordet ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

Anonym trådstarter

Kan man blive fyrret for at lyve om sygdom,øv det er nederen at have sygdag allerede.

Anmeld

19. januar 2012

heaven

sagt til manden at det blev nødt til at være hans tur??? hans job er jo ikke vigtigere end dit?? synes ikke det er smart at melde dig selv syg - særligt når du lige er kommet tilbage. Jeg ville overbevise manden det er jo lige ubelejliget for jer begge, og du har jo ligesom været hjemme??

Jannie

Anmeld

19. januar 2012

K&S

heaven skriver:

sagt til manden at det blev nødt til at være hans tur??? hans job er jo ikke vigtigere end dit?? synes ikke det er smart at melde dig selv syg - særligt når du lige er kommet tilbage. Jeg ville overbevise manden det er jo lige ubelejliget for jer begge, og du har jo ligesom været hjemme??

Jannie

enig enig  farmand må lige komme på banen og tage hans "tørn"...!

Anmeld

19. januar 2012

Anonym trådstarter

heaven skriver:

Jannie

Har prøvet at sige at det burde være ham, men det er svært når han siger at han ikke kan. Han mener at hans job er mere vigtigt end mit, fordi han tjener dobbelt så meget som mig.

Anmeld

19. januar 2012

Anonym trådstarter

K&S skriver:

enig enig  farmand må lige komme på banen og tage hans "tørn"...!

Lige meget hvor hårdt jeg sparker ham i Rø... så får jeg ham ikke til det, det noget lort.

Anmeld

19. januar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Anonym skriver:

Har prøvet at sige at det burde være ham, men det er svært når han siger at han ikke kan. Han mener at hans job er mere vigtigt end mit, fordi han tjener dobbelt så meget som mig.

Undskyld - men sikke noget fis.

Jeg kan fortælle dig, at den administrerende direktør i mit firma også tager barn syg og han tjener helt sikkert mere. Det viser bare, at han også er et menneske.

Der er ingen job der er vigtigere end andres. Når man har valgt, at få barn sammen må man også tage det sure.

Håber du finder en løsning, så du ikke behøver, at lyve dig syg og evt. risikere en fyring.

Anmeld

19. januar 2012

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Undskyld - men sikke noget fis.

Jeg kan fortælle dig, at den administrerende direktør i mit firma også tager barn syg og han tjener helt sikkert mere. Det viser bare, at han også er et menneske.

Der er ingen job der er vigtigere end andres. Når man har valgt, at få barn sammen må man også tage det sure.

Håber du finder en løsning, så du ikke behøver, at lyve dig syg og evt. risikere en fyring.

Jeg havde faktisk også håbet på at min mand var anderledelse. Jeg står åbenbart med alt ansvaret selv, forstår godt fustrationen hos enlige forældre nu Føler bare at je intet kan gøre? for synes jeg er en endnu dårligere mor hvis jeg sender ham i VS, og hvis han bliver ringet hjem, er det mig de ringer efter, da manden ikke har mobil med!

Anmeld

19. januar 2012

Anonym trådstarter

Får vildt dårlig samvittighed over at sende han i VS, både for ham, de andre børn og pædagogerne. Men føler lidt at jeg bliver nød til det. Han har ikke feber mere, men hoster og snotter, og som lægen sagde i dag, så var han en rigtig smitte bombe.

Anmeld

19. januar 2012

K&S

Anonym skriver:

Lige meget hvor hårdt jeg sparker ham i Rø... så får jeg ham ikke til det, det noget lort.

Jeg var blevet rasende, hvis min mand havde sagt sådan - når man har valgt at få barn sammen, må man også deles om de "sure pligter"...! 

Jeg synes det er et fuldstændig uacceptabelt argument, han kommer med - men hvis han ikke kan tage fri, så må han jo bare tage sønnen med på job :-) 

Håber I finder en løsning :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.