Av av - den amning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2012

Axelsmor<3

Det med at du pumper ud er en dårlig idé, for jo mere du pumper, jo mere mælk producere du også. Hellere giv brysterne en ordentlig omgang massage under bruseren, så løber den naturlige mængde selv fra Jeg er også badet i mælk om natten, og det samme er min datter, men hvis du virkelig gerne vil undgå mælk udover det hele, så lad det første af mælken løbe ud i en stofble, sæt dig i en god stol og lad så babsen spise til .. Skift ham indimellem, og lad ham så amme igen .. Man har bedre styr på det når man sidder op, selvom man er så træt, men det skal nok falde på plads efter et par uger, højest et par måneder. Og selvom det er hårdt, så er det jo kun en lille brøkdel ud af et liv, og vi ved alle at det er det allerbedste vi kan forære vores små guldklumper <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Camulla skriver:

Åhh gud nej... i  flere måneder?! Det magter jeg ikke... Men er glad for, at jeg ikke er den eneste der sover med stofble under trøjen Det troede jeg faktisk...

Hé Hé nej det er ik så lækkert og i længden heller ik særligt sexet, men det går over, nå det hele lige har justeret sig lidt! Vh Stine 

Anmeld

19. januar 2012

Camulla

Frøken J. skriver:

Eller også var det mindre! Det føltes bare som lang tid, fordi jeg måtte have tøjet af hende og amme på et vådliggerlagen og alt muligt for at ikke både hun og ammepuden blev gennemblødt. Hvis jeg holdt en flaske under det bryst jeg IKKE ammede fra, løb der gerne 80 ml ud, uden jeg overhovedet rørte ved det! Og var gennemblødt om natten. Det var frygteligt!

80 ml?! Hold da op! Jamen ja, det er helt vildt! Var lige ved at amme før og min mand kiggede så på det bryst som jeg ikke ammede fra og sagde: "Du kan jo lave ost til en mindre afrikansk landsby, med det mælk der løber ud derfra..." Ha ha! 

Anmeld

19. januar 2012

Frøken J.

Camulla skriver:

80 ml?! Hold da op! Jamen ja, det er helt vildt! Var lige ved at amme før og min mand kiggede så på det bryst som jeg ikke ammede fra og sagde: "Du kan jo lave ost til en mindre afrikansk landsby, med det mælk der løber ud derfra..." Ha ha! 

Hahaha! Fed kommentar Men ja, det er jo frygteligt!! Jeg gemte det og frøs det ned, det skulle ikke gå til spilde

Anmeld

19. januar 2012

Timmner

Uha kender det godt, havde samme problem i starten, det gjorde virkelig ondt, men det bliver bedre og bedre

Anmeld

19. januar 2012

Camulla

Frøken J. skriver:

Hahaha! Fed kommentar Men ja, det er jo frygteligt!! Jeg gemte det og frøs det ned, det skulle ikke gå til spilde

Gud, kan man det? Det har jeg aldrig tænkt over... Med Micas puttede vi det også i køleskabet og så gav Frederik det i flasken da han efter nogle måneder både blev ammet og fik flaske... Men der er vi jo ikke endnu, så var nedfrysning da en ide...

Anmeld

19. januar 2012

Camulla

Timmner skriver:

Uha kender det godt, havde samme problem i starten, det gjorde virkelig ondt, men det bliver bedre og bedre

Det lyder godt... Glæder jeg mig til det bliver her  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.