Hej igen piger...
Ja, så kom min lille mand jo til verden i søndags og nu er mælken "endelig" strømmet til. Det er jo dejligt, men det gør pokkers ondt - derfor gåseøjnene
Men gør jeg noget forkert? Jeg lægger ham til hver 2-3. time som man skal, men han kan stadig ikke nå at spise så meget, at mængden når at blive nok reduceret til, at det ikke gør ondt og spænder og det egentlige problem: at det løber ud med mælk ofte når jeg ikke ammer. Jeg har prøvet at malke ud indimellem, både for at få noget af mælken ud, så det ikke gør så ondt og også så lille-fisen kan få noget bedre fast. Men der kommer ikke mere end et par ml. ud når jeg pumper og det forstår jeg virkelig ikke??? 
Værst er det om natten hvor jeg sejler rundt i mælk, hvis ikke jeg konstant ammer! Jeg sover med en stofble foldet 4 gange over brysterne under trøjen og den bliver gennemblødt og skal skiftes i løbet af natten. Det var det samme da jeg ammede Micas, troede bare at det var normalt, men da jeg fortalte om det til en veninde, syntes hun det lød lidt vildt, så jeg ville lige spørge jer. Jeg er bare så træt af al den mælk, af at pumpe ud og af at sove med den stofble!!!
Hvordan er det med jer??
Anmeld