RGN skriver:
Kære Ano
Hvor er det bare synd for dig, at du og din søn er blevet fanget i dette forhold.
Først og fremmest vil jeg sige, at det da bestemt ikke er op til ham, om du skal se din søn eller ej. Det er noget statsforvaltningen afgør og de ville aldrig afskærer dig fra din søn. Sandsynligvis er det ham, der kan få samkvem.
Nu ved jeg ikke om det er kidnapning du tænker på? Det sker som regel kun, hvis manden kommer fra et fremmed land, hvor han har et netværk. Er det tilfældet?
Mit absolut eneste og bedste råd til dig er, at opsøge et krisecenter og flytte derind med din søn.
Psykopater som din kæreste, holder deres ofre fanget med angst. Jo mere angst han fylder i dig jo mere magt får han over dig. Og det er faktisk den eneste magt han har. Din angst. Ellers er han faktisk bare en sølle svagpisser, der ikke har andre midler til at holde på folk end at true sig til det.
For din søns skyld (og naturligvis din egen) så flygt. Til et krisecenter hvor du kan få hjælp og beskyttelse.
Hvis du bliver smadrer du både dig eget og din søns liv. Han vil tage så massiv skade af det her.
Åh hvor jeg håber du og din søn kommer væk.