Hej piger.
Jeg er meget fustreret og ked af det, synes det hele er meget uoverskueligt. Det bliver nok langt og indviklet, men har nok brug for nogle råd. Håber i vil læse med og håber ikke i rakker ned på mig.
Jeg er i et forhold med min søns far og vi bor sammen. Problemet er bare at det er et lidt voldelig forhold og han vil meget gerne bestemme over mig. Jeg føler egentligt ikke rigtigt noget for ham mere, jeg synes bare det er så forbandet svært at gå fra ham og flytte. Jeg er så bange for hvad han gør, han har flere gange truet med at hvis jeg flytter så bliver det uden min søn og så vil han sørge for at jeg aldrig nogensinde får ham at se igen, og bare at tænke på at skulle undvære min søn, det kan jeg bare ikke overskue.

Han har også flere gange sagt at hvis jeg nogensinde får en anden kæreste så skal jeg heller ikke se min søn, og han har sagt at hvis jeg går slår han mig ihjel. Jeg er simpelthen så splittet, forvirret og ked af det.
Sagen er så den, at i september begyndte jeg at snakke med min eks igen, bare på venneplan, men jeg kan simpelthen mærke at hver gang jeg skriver med ham eller ser ham, så hamrer mit hjerte bare afsted, og egentligt savner jeg ham helt vildt!

Jeg kan bare mærke det, og han har det på lige præcis samme måde. Han er bare så sød!
Min nuværende kæreste har flere gange været mig utro (ikke gået i seng med andre), han har ofte lagt an på andre piger og skrevet alt muligt til dem, at han fx. ville elske at ligge og putte med dem osv.
Sidst jeg opdagede han havde skrevet til en pige, skrev han ''Jeg ville elske at ligge og putte og nusse med dig smukke'' og det var lige efter vi havde haft sex, det gør mig så ked af det og fustreret, for han siger han elsker mig, men når han er alene eller skriver med andre så eksistere hverken mig eller vores søn.
Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre, jeg ved mange af jer nok bare vil sige jeg bare skal smutte. Men problemet er bare, hvad hvis jeg ikke ser min søn igen, og hvad nu hvis han banker mig sønder og sammen.

Det er rigtigt svært for mig alt dette - jeg ved ikke hvad jeg vil, og hvad jeg skal gøre. Jeg elsker bare ikke manden mere, og mit aller største ønske er bare at komme ud af dette.
Jeg ved det blev langt og indviklet, undskyld, men har bare sådan brug for at komme ud med det. - Er anonym da jeg kender nogle der følger mig herinde som ikke skal vide noget. Tak fordi i læste med.