lounika skriver:
ejjjj føler med dig min søn er selv 7 mdr d 29 .. og her spiser vi også 2-4 gange om natten jeg trappet så ud af min amning for 1,5 mdr siden lige så stille for maget heller ikke det der vær andn time..
vær anden gang om natten har vi i to dage prøvet og give kamille the det vil han godt have lige som hans flaske mme.. han spiste grød i en uge så stoppet det 3 dage så kom det tilbage nu har han spist det i 3 uger 3 gange om dagen og vi bruger havergrød fra hippo og flerkorns grød også .. all ander gider han ikke også nogle gange med lidt frugt mos i for at avet lidt..
jeg tager også jonas op og sider med til han sover og vil heller ikke have de skal græde men man er bare selv ved at være såååå træt..
jonas vågner 1-2 gange i timen ca og er ked.. vi har tjækket ørne og alt muligt han er bare trykheds narkoman tror vi.. han vil sove ved os så det gør han ..
så er de faktisk næsten lige gamle Oscar er fra den 28.
Ja ok, her har vi bare lige det lille problem at han vil ikke tage mme eller i det hele taget sutteflaske...... min sp har lige haft ringet og sagt jeg ikke må give ham mad efter kl 23, så det skal vi prøve i nat..... spændene
ville ellers være dejligt. han har også ville spise grød, helt op til 5 gange på en dag, men nu gider han pluselig ikke det mere.... jeg troede det var fordi han var træt af en slags, men nu har vi jo snart prøvet alt. men nu køre det med små rugbrødsbidder, så det forsætter vi da med.
Anmeld