hjælp mange tak

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

904 visninger
17 svar
0 synes godt om
19. januar 2012

th

Da jeg ikke kan få fat i min sp. prøver jeg lige om i har nogen gode råd.

JEg har en dreng der bliver 7 md om en uge.

Han er altid glad og der er aldrig noget med ham. MEN nu vil har ikke spise grød, han vil kun spise ved mig og jeg gider ikke amme ham hver 2 time, synes jeg er pjat når han har de sidste par dage kun har fået om morgen og om aften.
Nogen gode råd???? han vil spise kiwi...

? om natten... jeg er oppe 4-8 gange hver nat hvor han mener han skal spise, i nat vagte jeg fra kl 4 at han kun fik vand og sad så med ham indtil han faldt i søvn er det rigtig at gøre sådan eller hvad har i gjort?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

Janni.

Har du prøvet at skifte grød? Eller er det alt grød han nægter? 

Ang natten, har jeg ingen erfaringer selv, Silas valgte pludselig maden fra og sov igennem.  Men jeg har læst om andre som har gjort det samme som dig, så det vil jeg mene er helt rigtig. 

Anmeld

19. januar 2012

Valle81

th skriver:

MåskhhaDa jeg ikke kan få fat i min sp. prøver jeg lige om i har nogen gode råd.

JEg har en dreng der bliver 7 md om en uge.

Han er altid glad og der er aldrig noget med ham. MEN nu vil har ikke spise grød, han vil kun spise ved mig og jeg gider ikke amme ham hver 2 time, synes jeg er pjat når han har de sidste par dage kun har fået om morgen og om aften.
Nogen gode råd???? han vil spise kiwi...

? om natten... jeg er oppe 4-8 gange hver nat hvor han mener han skal spise, i nat vagte jeg fra kl 4 at han kun fik vand og sad så med ham indtil han faldt i søvn er det rigtig at gøre sådan eller hvad har i gjort?

Mærke han ikke gider grød, Arthur så nu 9 mdr har siden han var 7 mdr kun fået havregrød vi morgenmad ellers helt alm mad resten af dem. Rugbrød osv, måske han søger mere fast føde?

Anmeld

19. januar 2012

th

Janni. skriver:

Har du prøvet at skifte grød? Eller er det alt grød han nægter? 

Ang natten, har jeg ingen erfaringer selv, Silas valgte pludselig maden fra og sov igennem.  Men jeg har læst om andre som har gjort det samme som dig, så det vil jeg mene er helt rigtig. 

altså indtil videre kan jeg hvis jeg er heldig få majsgrød med æblemos i ham. ellers har jeg prøvet risgrød, øllebrød, havregrød, kartoffelmos, grøntsagsmos. ingen ting vil han have har lige måtte opgive igen..

han vil tage vand, har også prøvet vælling og mme, med nej nægter han og skriger til han næsten ikke kan trække vejret. og så er det jeg ligger ham til, da jeg synes det er synd for ham, børn skal ikke græde så meget.

han ville for 14 dage siden tage kartofler, gulerødder og toskerogn, så det vil jeg prøve i aften...

ok med nat prøver jeg igen i nat

Anmeld

19. januar 2012

th

Valle81 skriver:

Mærke han ikke gider grød, Arthur så nu 9 mdr har siden han var 7 mdr kun fået havregrød vi morgenmad ellers helt alm mad resten af dem. Rugbrød osv, måske han søger mere fast føde?

det kan da godt være, som jeg lige skrev var at for 14 dage siden spiste han gulerødder, kartoffel og toskerogn, så det vil jeg prøve i aften og det var nemlig ikke most ret godt...

hmmm kunne være jeg skulle prøve bondebrød med leverpostej når han vågner.

Anmeld

19. januar 2012

Janni.

th skriver:

altså indtil videre kan jeg hvis jeg er heldig få majsgrød med æblemos i ham. ellers har jeg prøvet risgrød, øllebrød, havregrød, kartoffelmos, grøntsagsmos. ingen ting vil han have har lige måtte opgive igen..

han vil tage vand, har også prøvet vælling og mme, med nej nægter han og skriger til han næsten ikke kan trække vejret. og så er det jeg ligger ham til, da jeg synes det er synd for ham, børn skal ikke græde så meget.

han ville for 14 dage siden tage kartofler, gulerødder og toskerogn, så det vil jeg prøve i aften...

ok med nat prøver jeg igen i nat

Prøv som Valle81 skriver med lidt fastere føde.. Evt 1 til 1, en bid til ham (at lege med) og en bid som du giver ham. Det virker her hos en ellers meget selvstændig herre 

Det kan jo være han bare er færdig med grød

Anmeld

19. januar 2012

Isabella_mor

måske har han ondt i bisserne.. (ved at få tænder evt) når der er tænder på vej vil min dreng ikke spise særlig meget heller, fordi det gør naller..

Anmeld

19. januar 2012

th

Janni. skriver:

Prøv som Valle81 skriver med lidt fastere føde.. Evt 1 til 1, en bid til ham (at lege med) og en bid som du giver ham. Det virker her hos en ellers meget selvstændig herre 

Det kan jo være han bare er færdig med grød

det prøver jeg.

jeg prøver bondebrød nu her når han vågner og krydser finger...

Anmeld

19. januar 2012

th

isabellamor skriver:

måske har han ondt i bisserne.. (ved at få tænder evt) når der er tænder på vej vil min dreng ikke spise særlig meget heller, fordi det gør naller..

måske, han putter fingerne i munden hele tiden og vil gerne drikke vand, der er ikke noget at se, men han er jo snart 7 måned, så de kommer jo nok på et tidspunkt, holder øje med det

Anmeld

19. januar 2012

Janni.

th skriver:

det prøver jeg.

jeg prøver bondebrød nu her når han vågner og krydser finger...

Håber det lykkedes for jer. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.