Pasning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2012

FamilenStorm

janne1986 skriver:

Hvor tit blir jeres børn passet?

Og hvem passer dem når de blir passet..Altså ik institution, men f.eks. en dag i weekenden

Alberte er 15 mdr og bliver ikke passet så tit.. Det sker at hun bliver passet et par timer ved farmor og farfar, da vi er ved at renovere hus, så for at det ikke går for meget ud over hende, kommer hun derud og hygger.. Men er mest kun lige nogle timer..

Med overnatning, har hun kun sovet ude 3 gange...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

lucas<3

min søn er 17 måneder og han er sjællent ude og blive passet. tror han er blevet passet 6 gange og 4 gange hvor han sov der.. men ellers er det min mor eller så kærstens mor..

de skiftes til og passe ham

Anmeld

19. januar 2012

Nea85

Min datter er næsten 9 måneder, og hun er aldrig blevet passet med overnatning.
Hun er blevet passet nogle timer, mest hos mormor og morfar, men farmor har også kigget efter hende en enkelt gang, hvor hun sov

Anmeld

19. januar 2012

stm2812

janne1986 skriver:

Hvor tit blir jeres børn passet?

Og hvem passer dem når de blir passet..Altså ik institution, men f.eks. en dag i weekenden

Ronja er 9 mdr og hun bliver passet hvis vi lige skal ned over grænsen, lave noget praktisk såsom KÆMPE oprydning og køre på forbrændingen, eller har noget andet hvor det bare er for besværligt at have hende med, da jeg synes det er synd hvis hun evt. skal sidde næsten en hel dag i bil Vi har endnu kun fået hende passet to gange  hvor der ikke har været nogen grund til det,  hvor vi den ene gang sku i byen og den anden gang havde vi lige lidt kærestetid hvor vi var ude og spise..

Og når hun bliver passet er det enten ved hendes mormor, moster eller bedstemor og bedstefar, da det er de personer jeg føler jeg har tillid nok til at kunne passe mit barn Jeps lidt hønemor er man måske hehe

Anmeld

19. januar 2012

TaAsJu

Når vi er hjemme i DK er det farmor og farfar og det kan godt blive ret tit.. Men de indhenter også for alle de md vi ikke er hjemme.. Så vi får alene tid sammen og farmor og farfar nyder og have dem alene... vi bor også hos dem når vi er i DK...

Og når vi kommer hjem er det og her de vil blive passet...
Men til hverdag nej så er det sjældent de bliver passet!!!

Anmeld

19. januar 2012

Janni.

Silas er 10 mdr og blevet passet en aften imens vi var i biografen. Dog sov han, så det var jo egentlig ikke rigtig pasning som sådan.  

Barnepigen hyggede sig med at se tv. Nem tjans. 

Anmeld

19. januar 2012

Zeus

Isabella bliver aldrig passet, men hun er nede hos sin gamle plejefamilie en weekend om måneden, i hvert fald indtil sommerferien.. I de weekender plejer vi også at få Cajsa passet hos hendes farmor og farfar  fredag-søndag, eller lørdag-søndag, hvor vi enten sover, gør rent, går i bio eller noget andet tiltrængt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.