Pasning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

724 visninger
16 svar
0 synes godt om
19. januar 2012

janne1986

Hvor tit blir jeres børn passet?

Og hvem passer dem når de blir passet..Altså ik institution, men f.eks. en dag i weekenden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

Maja_4000

Caroline er 13 måneder og bliver ikke passet særlig tit .. Måske en gang hver anden måned 

Hun bliver for det meste passet i vores eget hjem af hendes farbror/gudfar eller af mormor og morfar .. Hvis det drejer sig om en hel dag er det som regel hjemme hos mormor og morfar

Anmeld

19. januar 2012

janne1986

Maja_4000 skriver:

Caroline er 13 måneder og bliver ikke passet særlig tit .. Måske en gang hver anden måned 

Hun bliver for det meste passet i vores eget hjem af hendes farbror/gudfar eller af mormor og morfar .. Hvis det drejer sig om en hel dag er det som regel hjemme hos mormor og morfar

Okay Tak for svar-

Anmeld

19. januar 2012

Nessie

Daniel bliver for det meste passet hos mormor og morfar. Han elsker at være derovre, også når han er syg

Ellers har min niece passet ham her nogle gange, min søster har passet ham og min veninde, som også hedder "moster"

Mandens familie bor ikke lige i nærheden, så derfor har de aldrig fået "buddet"

Anmeld

19. januar 2012

Tina&Laura

janne1986 skriver:

Og hvem passer dem når de blir passet..Altså ik institution, men f.eks. en dag i weekenden

Laura bliver ikke passet i de uger hun er hos mig.
Jeg har heller ikke nogen til at tage over i hverdagen - så det er så enkelt.

Men det hænder når jeg besøger min mor, at hun bliver passet en aften så jeg kan komme ud og hilse på de gamle venner  

Anmeld

19. januar 2012

Mor-til-asta-09

janne1986 skriver:

Vores datter bliver max passet 1 gang på 3 mdr.. Og det er gerne af mormor og morfar eller farmor. Men snakker vi om 1 time eller 2 pasning så sker det 1 gang om mdr...

Anmeld

19. januar 2012

Mimbi

Hvis jeg lige skal ud at købe sum kommer han op til farmor (vi bor i deres kælder)

Hvis det er eg hel dag eller mere so kommer han til mormor og morfar

min søster har også passet ham engang i mellem

Min ældste kommer som regel til sin farmor og farfar (har ham fra et andet forhold) da han ELSKER at være der

Anmeld

19. januar 2012

lycly

Julia er 6 måneder nu og er blevet passet et par gange efterhånden. Men kun af min mor

Anmeld

19. januar 2012

Benjamins'mor

Benjamin er næsten 13 mdr, han bliver passet sjællendt.

Han har her i weekenden overnattet en enkelt nat hos sin farmor og farfar fordi vi skulle til 2x18 års fødselsdag. Og sidst han overnattede var i oktober 2011.

Vi får ham som regelt passet nogle timer om aftenen en gang om måneden hvor vi så tager ud og spiser og i biografen.

Og ellers får vi ham næsten aldrig passet, nogle timer om eftermiddagen engang imellem hvis vi skal ud og købe nogle ting eller sådan hvor han bare ikke kan være med. Men hans farfar og farmor går også hjemme.

Anmeld

19. januar 2012

DitteFisk

Min dreng på 4 bliver ikke passet så ofte, det er sådan ca en gang hver anden måned. Og så er det oftest fordi mormor og morfar trænger til at have ham på overnatnings-besøg, og det elsker han jo en gang imellem er det også farmor og farfar, men de bor et godt stykke væk. Det har også været min bror og svigerinde et par gange, men det har bare været sådan at de har lyttet efter ham når han er lagt i seng, så kæresten og jeg feks har kunnet komme i biffen eller noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.