Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
den gør det samme på min og på min kollegas... så det er nok et wordfeud problem.. har prøvet det før, og det ender altid med at løse sig.
Nogle gange har det været på grund af wifi problemer... hvis jeg ikke har slukket wifi når der ikke er wifi i nærheden, så kan den ikke finde ud af at den skal køre over på 3G.... hvis det hav mening
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lou skriver: den gør det samme på min og på min kollegas... så det er nok et wordfeud problem.. har prøvet det før, og det ender altid med at løse sig. Nogle gange har det været på grund af wifi problemer... hvis jeg ikke har slukket wifi når der ikke er wifi i nærheden, så kan den ikke finde ud af at den skal køre over på 3G.... hvis det hav mening
Zafir skriver: Jeg har haft Connection error hele morgenen, men er kommet på igen nu. Havde ellers håbet det var den lovede opdatering... De har jo tegnet kontakt med dansk sprognævn om at få lov til at bruge retskrivnings ordbogen. :-)
Jeg har haft Connection error hele morgenen, men er kommet på igen nu. Havde ellers håbet det var den lovede opdatering... De har jo tegnet kontakt med dansk sprognævn om at få lov til at bruge retskrivnings ordbogen. :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128