Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
FamilenStorm skriver: Nope ingen opdateringer... Ihh altså... Ender med at jeg nok bare må prøve at slette App'en og så starte forfra... Men gad vide hvad det er... Man kan vel ikke få virus på sin mobil???
Nope ingen opdateringer... Ihh altså... Ender med at jeg nok bare må prøve at slette App'en og så starte forfra... Men gad vide hvad det er... Man kan vel ikke få virus på sin mobil???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sarahb skriver: Har du prøvet bare at slukke din Tlf. Eller looge af og på igen...
Har du prøvet bare at slukke din Tlf. Eller looge af og på igen...
FamilenStorm skriver: Er lige i gang med at tænde den igen...Men kan ikke komme til at logge af.. Kan kun kunne tryjje ok, og så kommer den igen...
Er lige i gang med at tænde den igen...Men kan ikke komme til at logge af.. Kan kun kunne tryjje ok, og så kommer den igen...
pemiro skriver: Det er også sket for mig her til morgen Hørte igår der skulle en ny dansk ordbog i wordfeud, måske det kan være det der driller? Uden overhovedet at vide om det er det, bare en tanke
Det er også sket for mig her til morgen
Hørte igår der skulle en ny dansk ordbog i wordfeud, måske det kan være det der driller? Uden overhovedet at vide om det er det, bare en tanke
MissBee skriver: Dobbeltklik på hjem knappen og derefter kommer din "browserlinie" frem. hold inde på wordfeud ikonet i 10 sek til det ryster og vælg derefte luk (eller slet fra browserlinien) Det burde fixe jeres problem... hvis ikke så sluk tlf og prøv igen
Dobbeltklik på hjem knappen og derefter kommer din "browserlinie" frem. hold inde på wordfeud ikonet i 10 sek til det ryster og vælg derefte luk (eller slet fra browserlinien) Det burde fixe jeres problem... hvis ikke så sluk tlf og prøv igen
FamilenStorm skriver: Hejsa piger..Da jeg vågnede i morges for at ville få "svaret" de spil jeg er i gang poppede dette billed op.. Og nu kan jeg ikke gøre noget??Nogle der ved hvad det er og betyder??
Hejsa piger..Da jeg vågnede i morges for at ville få "svaret" de spil jeg er i gang poppede dette billed op.. Og nu kan jeg ikke gøre noget??Nogle der ved hvad det er og betyder??
min har gjordt det siden i nat.. og det virke stadig ikke..
FamilenStorm skriver: Hjem knappen hvilken en er det???
Hjem knappen hvilken en er det???
Den eneste knap iphonen har
Ked af du fik slettet det hele istedet...
MissBee skriver: Den eneste knap iphonen har Ked af du fik slettet det hele istedet...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128