Anonym skriver:
Men har han krav på overnatning når barnet er et år?
Må indrømme jeg stadig synes det meget tidligt når nu de ikke ser hinanden mere, og han aldrig har været alene med et lille barn før 
Men måske er jeg bare hysterisk løvemor? Jeg har endnu ikke været væk fra mit barn mere end 10min 2-3 gange. Så får helt en klump i halsen.
Jeg ved ikke om han har krav på det, men han skal vist have muligheden. Du må tænke på at det er godt for jeres barn!
I skal ikke være umulige overfor hinanden! Det er sagt i en pæn tone 
Her fik far samvær med datter fra 9-17 hver anden lørdag, aftalt i amtet. I stedet for så og skulle derind aftalte vi selv og gå over til 1 overnatning efter nogen mdr. (vores store pige er nu 3,9 år, vi startede tæt på hendes 3 års fødselsdag), nu skal han flytte for sig selv til marts og skal derfor have begge børn - den lille skal han se hver anden søndag i forbindelse med jeg henter den store. Lille Matilde bliver 1 år 23. feb. efter lidt indkøring hos far med Matilde, bliver begge børn hos far hele weekenden 2 gnage om mdr. Vil sige at det hele SKAL køre først, inden nogen overnatning for Matilde, men det kommer det til når storesøster Malou er der. De 2 er pot og pande!
Håber du kan bruge noget af det, ellers må du skrive til mig privat.
Anmeld