Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mira0911 skriver: Jeg har ikke orket og spørge hver enkelt om hvorfor...
Jeg har ikke orket og spørge hver enkelt om hvorfor...
Nej okay, forstår jeg godt.. Synes bare det virker meget underligt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mira0911 skriver: Hvem kan dog finde på at genopfriske sådan en gammel sag og ligge den ud som ny?
Hvem kan dog finde på at genopfriske sådan en gammel sag og ligge den ud som ny?
Det må du virkelig ikke spørge mig om. Jeg forstår det godt nok heller ikke lige
grinny skriver: Det var nu heller ikke for at starte en hetz med nogen Men hvor er jeg dog glad for at han er blevet straffet. Ved du hvad der skete med katten?
Det var nu heller ikke for at starte en hetz med nogen
Men hvor er jeg dog glad for at han er blevet straffet. Ved du hvad der skete med katten?
Nej jeg ved godt det ikke var derfor Jeg ville bare fortælle at det var en gammel sag.
Nej det ved jeg desværre ikke. Så bare en af mine venner havde postet dette her på hendes facebook, så tænkte jeg lige ville dele det
Chraz skriver: Nej jeg ved godt det ikke var derfor Jeg ville bare fortælle at det var en gammel sag. Nej det ved jeg desværre ikke. Så bare en af mine venner havde postet dette her på hendes facebook, så tænkte jeg lige ville dele det
Det er også bare helt i orden
Ville ønske man hørte noget om katten!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128