Har i set dette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

758 visninger
14 svar
0 synes godt om
18. januar 2012

grinny

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1693203.ece

Jeg synes det er forfærdeligt, det er dyremishandling og han skal bare straffes!!

Håber inderligt at de finder frem til ham!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

Simon's moar <3

Ja, en af mine venner delte den på facebook.

Og er helt enig, han skal fandme findes og straffes !! 
Fik virkelig en klump i halsen, og en enorm had da jeg så det !!
Stakkels lille kat  Den er så uskyldig, som den kan være.. Nøj, jeg har løst til at ta den kat til mig, og gi ham "manden" nogle bøllebank.!! 
HAN KAN IKKE STRAFFES HÅRDT NOK!!! 

Anmeld

18. januar 2012

Mira0911

Ja... Røg desværre af flere vennelister pga jeg lagde dette link ud! 

Hold kæft jeg er rasende på den idiot.... Han skulle hænges op i et sted hvor man kunne gøre hvad som helst ved ham... 

Anmeld

18. januar 2012

Hougaard92

årrrh ha, jeg bliver så vred hver gang der er nogle som behandler dyr på denne måde - det er dyremishandling - og de burde f***** selv få den medicin som de giver den stakkels kat.

hvis der er noget jeg er modstander er så er det dyremishandling, jeg kan bare ikke have, synes det er frygtelig.

Anmeld

18. januar 2012

Chraz

En af mine venner har postet dette på facebook omkring sagen:

Nordjysk Dyreredning skriver: Historien om  katten der får hovedet tvunget ned i en bong, har nu ramt Ekstra Bladets nyhedsside. Jeg sendte mail til EB med links til sider der viste at dette var en gammel sag, men alligevel har de skrevet historien. Men historien ER gammel og afsluttet, så start nu ikke hetz imod individer der eventuelt ligner denne person. Han er fra tyskland, blev anholdt og straffet for det han gjorde!

Anmeld

18. januar 2012

Hougaard92

årrrh bliver helt ked af det  synes det er så synd

Anmeld

18. januar 2012

grinny

Mira0911 skriver:

Ja... Røg desværre af flere vennelister pga jeg lagde dette link ud! 

Hold kæft jeg er rasende på den idiot.... Han skulle hænges op i et sted hvor man kunne gøre hvad som helst ved ham... 

Hvorfor har folk slettet dig pga. det? 

Anmeld

18. januar 2012

Mira0911

Chraz skriver:

Nordjysk Dyreredning skriver: Historien om  katten der får hovedet tvunget ned i en bong, har nu ramt Ekstra Bladets nyhedsside. Jeg sendte mail til EB med links til sider der viste at dette var en gammel sag, men alligevel har de skrevet historien. Men historien ER gammel og afsluttet, så start nu ikke hetz imod individer der eventuelt ligner denne person. Han er fra tyskland, blev anholdt og straffet for det han gjorde!

Hvem kan dog finde på at genopfriske sådan en gammel sag og ligge den ud som ny? 

Anmeld

18. januar 2012

grinny

Chraz skriver:

Det var nu heller ikke for at starte en hetz med nogen

Men hvor er jeg dog glad for at han er blevet straffet. Ved du hvad der skete med katten?

Anmeld

18. januar 2012

Mira0911

grinny skriver:

Hvorfor har folk slettet dig pga. det? 

Jeg har ikke orket og spørge hver enkelt om hvorfor... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.