Køkkenmaskine - hvilken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2012

Zafir

dpb skriver:

Præci deJeg har en Kenwood Major KM020 og er rigtig glad for den fik den i november som fødselsdagsgave, så den er primært blevet brugt til at lave julekager indtil videre, og så boller i store portioner... i dag fik jeg lyst til at bage en alm chokoladekage, så det er også afprøvet nå, ja og så er der en del gange blevet pisket flødeskum i den også

Mangler dog lige at vove mig ud i kunsten at lave sit eget rugbrød, men er sikker på det nok skal komme...  for har allerede bagt mere side jeg fik den end jeg har gjort de sidste mange år

Men man skal nok gøre sig klart hvad ens behov er, og hvad der stilmæssigt passer til en... personligt kan jeg bedre lide udseendet af min kenwood end både Assistenten og kitchen one... men sådan er smag og behag jo også forskelligt

Håber du skriver hvad du ender med at købe

Qnuz

Præcis det samme. Fik også min i fødselsdagsgave i november. Super glad for den. Glad for den kraftige motor og bruger den til alt muligt.

Havde også set mig kun på kitchin aids design, men den tabte grumt på specs.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

Na-Wi

1 gang kenwood, ALTID kenwood

Anmeld

19. januar 2012

incognito

En Kitchen Aid er flot, ja, rigtig pænt design.... MEN angående motorkraft har den bare ikke meget at give af. Og det er man altså nødt til at have en god portion af. Derfor vil jeg også anbefale Kenwood - jeg har selv en og jeg ser den ikke som et "skrummel". Den passer perfekt ind i mit køkken og står fremme hele tiden.

Anmeld

19. januar 2012

dpb

Men er den stor nok skålen ?

Tror det kommer meget an på hvad du skal bruge den til Da jeg skulle ud og finde ud af hvilke der skulle stå på min ønskeseddel, kiggede jeg også på en bosch som har en 5,4L skål. Jeg talte så med en veninde som bager utrolig meget og hun havde netop en bosch med en sådanne skål, og hendes eneste klage over sin bosch var at skålen ikke var helt stor nok til hendes behov Mener hun havde svært ved at få plads til dejen når hun bagte rugbrød eller dobbelt portioner... så vidt jeg husker 

Noget andet hun havde fået afvide dengang hun købte for omkring 1-1½år var at hvis man skulle bage rugbrød skulle motoren være på min.1000Watt. Om der er hold i det eller ej aner jeg ikke...

Ud fra det valgte jeg som jeg gjorde, og har ikke fortrudt

Det bedste råd er nok at gøre op med dig selv hvad du skal bruge den til, og så beslutte dig udfra det...

Held og lykke med valget

Qnuz

Anmeld

19. januar 2012

malo

Nordjyden skriver:

Hejsa ...

Er der nogle, der kan være behjælpelig med lidt erfaring om køkkenmaskiner? Jeg ønsker mig en, men er i tvivl om hvilken der skal skrives på ønskesedlen, og der er jo mange penge, så skal være sikker på, at det er den rigtige vi får.

Syntes personligt, at Kitchen Aiden er pænest, men folk siger, at skålen er for lille. Kan se den er 4,7 L. Er det for lille. Kenwood kan fåes med en 6,7 L skål, men den er bare ikke helt så fiks, og vil gerne have den til at stå fremme. Har også tænkt på Assistent - kan se den er testvinder.

Hvad har I derhjemme og er I glade for den?

På forhånd tak...

Jeg har en Kitchen Aid og jeg æælsker den det eneste minus er at skålen ikke er så stor, men har faktisk ønsket mig en ekstra skål til den. Men den kører helt upåklageligt

Anmeld

19. januar 2012

Klokkeblomst88

Jeg har en KitchenAid, som jeg virkelig elsker. Bruger den hele tiden. Jeg synes, at motoren er helt fin, og kraftig nok! Det havde jeg nemlig læst fra andre, at den ikke var, men synes jeg bestemt ikke.

Designet er lækkert, og skålen passer fint til os

Anmeld

19. januar 2012

heje

Kitchen aid laver jo flere modeller!! Vi har kitchen aid Professional 600 den har kraftig motor, stooooor skål og fedt design. Den er perfekt 

Anmeld

19. januar 2012

Mum33

heje skriver:

Kitchen aid laver jo flere modeller!! Vi har kitchen aid Professional 600 den har kraftig motor, stooooor skål og fedt design. Den er perfekt 

Hvor har du købt den, og hvad koster den? Det kunne godt være en mulighed, men synes ikke jeg kan finde den på hverken wupti, eller lign.

Anmeld

19. januar 2012

lis_j

Som tidligere ejer af en Kitchen Aid kan jeg ikke anbefale sådan en. Der var hele tiden bøvl med dejkrogen. Er skiftet til en Assistent, som godt nok ikke er lisså pæn, men den virker til gengæld upåklageligt

Anmeld

19. januar 2012

Kay

Nordjyden skriver:

Men er den stor nok skålen ?

uhh kan ik huske det... men fik afvide af min mor (der har kitchenaide) og har været med til at købe min... at skålen på min er stører end hendes og at den har flere wat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.