Køkkenmaskine - hvilken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.682 visninger
21 svar
0 synes godt om
18. januar 2012

Mum33

Hejsa ...

Er der nogle, der kan være behjælpelig med lidt erfaring om køkkenmaskiner? Jeg ønsker mig en, men er i tvivl om hvilken der skal skrives på ønskesedlen, og der er jo mange penge, så skal være sikker på, at det er den rigtige vi får.

Syntes personligt, at Kitchen Aiden er pænest, men folk siger, at skålen er for lille. Kan se den er 4,7 L. Er det for lille. Kenwood kan fåes med en 6,7 L skål, men den er bare ikke helt så fiks, og vil gerne have den til at stå fremme. Har også tænkt på Assistent - kan se den er testvinder.

Hvad har I derhjemme og er I glade for den?

På forhånd tak...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

Kay

prøv at lave en googel billedsøgning på kenwood K-mix

jeg fik en i julegave.... og jeg er såååååå glad for den... stod med samme problem som dig til jeg så den i en reklame i november md.

Anmeld

18. januar 2012

Fru Vinther

Jeg har en Kenwood og er meget glad for den.

Har en kollega der absolut IKKE ville ha en Kenwood fordi den er lidt af et skrummel og ikke så pæn at have stående fremme men hun har nu haft 4 Kitchen Aid-maskiner, som hele tiden er gået i stykker hvorefter hun er endt med en Kenwood som hun er rigtig tilfreds med. 

Jeg tror, at det er smag og behag. Nogen vil ha Kitchen Aid fordi den er moderne og flot at se på og andre vil ha Kenwood "for det havde min mor da jeg var barn" og andre vil ha noget helt tredje.

Der kan nok siges mange gode og dårlige ting om de fleste modeller...

God jagt på den rigtige maskine for dig 

Anmeld

18. januar 2012

jydeinden

kitchen aid er pæn MEN den er meget lille motormæssigt også. hvorimod kenwood er kraftigere så ville selv vælge kenwood i dit sted

Anmeld

18. januar 2012

dpb

Jeg har en Kenwood Major KM020 og er rigtig glad for den fik den i november som fødselsdagsgave, så den er primært blevet brugt til at lave julekager indtil videre, og så boller i store portioner... i dag fik jeg lyst til at bage en alm chokoladekage, så det er også afprøvet nå, ja og så er der en del gange blevet pisket flødeskum i den også

Mangler dog lige at vove mig ud i kunsten at lave sit eget rugbrød, men er sikker på det nok skal komme...  for har allerede bagt mere side jeg fik den end jeg har gjort de sidste mange år

Men man skal nok gøre sig klart hvad ens behov er, og hvad der stilmæssigt passer til en... personligt kan jeg bedre lide udseendet af min kenwood end både Assistenten og kitchen one... men sådan er smag og behag jo også forskelligt

Håber du skriver hvad du ender med at købe

Qnuz

Anmeld

18. januar 2012

Mum33

Tak for Jeres svar. Tror de ender med en Kenwood, selvom jeg stadig er forelsket i Kitchen Aidens design. Men skal man op i 7 L skålen eller er 5 L nok ? 

Anmeld

18. januar 2012

Mor til Ella

Nordjyden skriver:

Hejsa ...

Er der nogle, der kan være behjælpelig med lidt erfaring om køkkenmaskiner? Jeg ønsker mig en, men er i tvivl om hvilken der skal skrives på ønskesedlen, og der er jo mange penge, så skal være sikker på, at det er den rigtige vi får.

Syntes personligt, at Kitchen Aiden er pænest, men folk siger, at skålen er for lille. Kan se den er 4,7 L. Er det for lille. Kenwood kan fåes med en 6,7 L skål, men den er bare ikke helt så fiks, og vil gerne have den til at stå fremme. Har også tænkt på Assistent - kan se den er testvinder.

Hvad har I derhjemme og er I glade for den?

På forhånd tak...

Jeg fik en OBH Herkules i julegave, den er jeg super glad for Og synes faktisk at den er ok pæn også

Anmeld

18. januar 2012

Troldemommi

18. januar 2012

Mum33

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.