Hvad står Jeres menu på idag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2012

Kay

min madlede topper her om aftenen... så jeg tror det bliver et stykke ristet brød med peanutbutter og noget melon

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Herhjemme står den på pasta og kødsovs! Mhhhh

Anmeld

18. januar 2012

Camillos

Mira0911 skriver:

Idag skal jeg for første gang i mit liv prøve at lave rødbedesuppe af flere forskellige rodbrugter... Jeg er noget spændt... Iiiiih.... Kan ikke komme i gang før resten af familien er hjemme... 

Jeg regner nu med at bage en omgang grov flutes til... Mmm...   Så lige en klat fedt fattigt creme fraiche oven... Sidder og bliver lækker sulten...  Er nu spændt på hvad Julie siger til det suppe... 

Her stær den på ovnbagt kylling med persille , gullerødder, peberfrugter, rødløg med frisk presset citron på , ris og sur/sød sauce 

Anmeld

18. januar 2012

Mivsen

Lyder bare helt vildt lækkert.. Her står den på fiskefrikadeller, kartofler og persillesovs En af mine livretter..

Anmeld

18. januar 2012

*Sofie*

Er i gang med at lave stegt torskerogn med kartoffelbåde og ærtepuré

Anmeld

18. januar 2012

sarahb

Pakistanske forårsruller, med kartofler og rødløg i ovnen marineret i friske koriander groft salt og paprika mums

Anmeld

18. januar 2012

BellaCiinea

Mira0911 skriver:

Idag skal jeg for første gang i mit liv prøve at lave rødbedesuppe af flere forskellige rodbrugter... Jeg er noget spændt... Iiiiih.... Kan ikke komme i gang før resten af familien er hjemme... 

Jeg regner nu med at bage en omgang grov flutes til... Mmm...   Så lige en klat fedt fattigt creme fraiche oven... Sidder og bliver lækker sulten...  Er nu spændt på hvad Julie siger til det suppe... 

Her skal vi ha karbonader m. kartofler og grønærter =)

Anmeld

18. januar 2012

bobbles

Mira0911 skriver:

tja er alene hjemme med begge unger idag og imorgen så det bliver noget nemt så er igang med at lave noget så enkelt som kylling filet med kogte gulerødder  og den står nok på lidt rester imorgen

Anmeld

18. januar 2012

Holbæktrunten

Her bliver det lammeculotter m flødekartofler og lynstegte grøntsager i ovnen  

Anmeld

18. januar 2012

Blirnokaldrigfru

Jeg har haft det dårligt hele dagen, så her står den på pizza Det er altid godt, og det eneste jeg har lyst til lige nu

Spændende med suppen!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.